کد خبر : 40392

بازیگران بازار هند و چین، قیمت های اکتبر را نپذیرفتند؛

افزایش قیمت پی وی سی در ایران متوقف می شود؟

برخلاف پیش بینی ها که در هفته های گذشته از بازار پی وی سی چین و هند صورت گرفته بود، مصرف کنندگان این کشور ها قیمت های پیشنهادی ماه اکتبر را نپذیرفتند

افزایش قیمت پی وی سی در ایران متوقف می شود؟

پتروتحلیل- بازیگران بازار پی وی سی در هند و چین، قیمت های پیشنهادی ماه اکتبر را نپذیرفتند.

به گزارش «پتروتحلیل»، برخلاف پیش بینی ها که در هفته های گذشته از بازار پی وی سی چین و هند صورت گرفته بود، مصرف کنندگان این کشور ها قیمت های پیشنهادی ماه اکتبر را نپذیرفتند.

به این ترتیب قیمت پی وی سی در بازار چین 15 دلار کاهش را تجربه کرد. همچنین در کشور هندوستان هم قیمت ها برای ماه اکتبر بدون تغییر بود و این در حالی است که در هفته های گذشته تحلیل گران جهانی پیش بینی کرده بودند که قیمت ها در این بازار 50 دلار افزایش را تجربه کند.

با این شرایط اگر قیمت ها در بازار جی سی سی هم ثابت و نرخ دلار بدون تغییر باشد، پیش بینی می شود که قیمت پایه این کالا بدون تغییر در هفته جاری باشد و روند افزایشی آن متوقف شود. ولی اگر نرخ دلار اندکی داشته باشد، باید در انتظار کاهش اندک قیمت این کالا در هفته جاری باشیم.

 سناریوی دوم این است که اگر قیمت ها در منطقه GCC افزایش یابد بسته به میزان افزایش آن قیمت در داخل نیز افزایش خواهد یافت. باید دید در روز های آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

 

ارسال نظر