کد خبر : 40199

بازارهای ACN و بوتادین در حال تسهیل؛

قیمت ABS به بالاترین سطح خود از اواخر ماه مارس رسید

فروشندگان ABS احتمالا در کوتاه مدت با توجه به منابع محدود و قیمتهای استایرن به پیشنهادات خود پای بند هستند. قیمت ها ممکن است در مسیر ثابت باقی بمانند، مگر اینکه بازار استایرن تغییر جهت دهد. با این حال بازارهای ACN و بوتادین در حال تسهیل هستند

قیمت ABS به بالاترین سطح خود از اواخر ماه مارس رسید

پتروتحلیل-در چین، بازار ABS به روندی افزایشی در هفته جاری ادامه داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، آمارها نشان می دهد در چین قیمت های واردات و محلی ABS از اواسط ماه مه افزایش چشمگیری داشته و از 190 تا 220 دلار در هر تن رشد کرده است.

محدوده کلی قیمت واردات ABS با 20 تا 25 دلار افزایش نسبت به هفته پیش به رقم 1800 تا 1840 دلار در هر تن به صورت سی آی اف چین رسیده است.

معامله گرانی که در هنگ کنگ فعالیت می کنند، گزارش دادند که تولیدکننده تایوانی پیشنهادات خود را از 40 دلار در هرتن از یک هفته پیش به دلیل منابع محدود، تغییر داده است.

این در حالی است که تولیدکننده تایوانی پیش تر سهمیه ماه ژوئیه خود را به چین فروخته است.

قیمت های استایرن نسبت در حدود 55 تا 60 دلار در هرتن با توجه به حادثه تانکر نفتی در  Changzhou Huarun افزایش یافته است.

در داخل چین، قیمت محلی ABS همچنان شاهد افزایش حدودا 30 تا 40 دلار در هر تن است و از اواخر ماه مارس به بالاترین سطح خود رسیده است. تقاضا در این بازار از زمان حادثه تانکر از 9 ژوئیه بهبود یافته است؛ چرا که خریداران می خواهند ذخایر خود را افزایش دهند.

فروشندگان ABS احتمالا در کوتاه مدت با توجه به منابع محدود و قیمتهای استایرن به پیشنهادات خود پای بند هستند. قیمت ها ممکن است در مسیر ثابت باقی بمانند، مگر اینکه بازار استایرن تغییر جهت دهد. با این حال بازارهای ACN و بوتادین در حال تسهیل هستند. در بازارهای بالادست، قیمت ACN در هفته جاری به رقم 1470 دلار در هر تن سی اف آر چین رسیده است. در حالی که قیمت بوتادین نیز به 1010 دلار در هر تن رسید.

ارسال نظر