کد خبر : 38885

تاپیکو در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش

تاپیکو در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش

پتروتحلیل- شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش که از ۲۰ تا ۲۳ دی برگزار می‌شود، به همراه شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ حضور پررنگی دارد. به گزارش «پتروتحلیل»، به نقل از روابط عمومی تاپیکو، این نمایشگاه با حضور ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۱۸۰۰۰ متر مربع در ۳ سالن مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود. همچنین دراین نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت‌های داخلی، شرکت کنندگانی ازکشورهای اتریش، سوئیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، روسیه، ایرلند، امارات متحده عربی و عراق نیز حضور دارند.

براساس این گزارش، آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولید کنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو از موضوعات و محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه شده است.

همچنین، برگزاری همایش بین‌المللی نفت و انرژی کیش، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت ایران، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.از ویژگی‌های عمده و شاخص این نمایشگاه، استقبال نمایندگان خارجی شرکت‌های مرتبط با حوزه انرژی است.

ارسال نظر