کد خبر : 33837

«کازرون و دهدشت» آخرین عرضه های امسال

«کازرون و دهدشت» آخرین عرضه های امسال

پتروتحلیل- سهام پتروشیمی کازرون و صنایع پتروشیمی دهدشت به عنوان آخرین عرضه های امسال دولت در فرابورس روز سه شنبه (٢۵ اسفند ماه) روی میز فروش قرار می گیرند.

آخرین عرضه های امسال سازمان خصوصی سازی در فرابورس ایران در حالی با عرضه سهام پتروشیمی کازرون و دهدشت در هفته پایانی سال ٩۴ صورت می گیرد که بر این اساس قرار است ١٩,٧٨ درصد سهام پتروشیمی کازرون معادل ١٣٠میلیون و ۵۵٢ هزار و ٢۶۶ سهم به ارزش پایه هر سهم ٢۶۶۶ ریال و ارزش کل پایه ٣۴٨ میلیارد و ۵٢ میلیون و ٣۴١ هزار و ١۵۶ ریال روز سه شنبه (٢۵ اسفندماه) در فرابورس عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، مبلغ سپرده شرکت در این مزایده ١٠ میلیارد و ۴۴١ میلیون و ۵٧٠ هزار و ٢٣۵ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ٢٠درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ٢٠ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت ۵ سال بپردازد.

سازمان خصوصی سازی بلوک ۱۹.۸۷ درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت شامل ١٩٢ میلیون و ۶٣٨ هزار و ٢٧۵ سهم را نیز در این روز روی میز فروش فرابورس می گذارد که قیمت پایه هر سهم آن ٢١٣٩ ریال و ارزش کل پایه ۴١٢ میلیارد و ۵٣ میلیون و ٢٧٠ هزار و ٢٢۵ریال تعیین شده است.

مبلغ سپرده شرکت در این مزایده نیز ١٢ میلیارد و ٣۶١میلیون و ۵٩٨ هزار و ١٠٧ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ٢٠درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ٢٠ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت ۵ سال بپردازد.

ارسال نظر