کد خبر : 30954

پالایش نفت بندرعباس اطلاعیه داد

پتروتحلیل- پالایش نفت بندرعباس اطلاعیه داد و مهندسی حمل و نقل پتروشیمی مبلغ قراردادهایش را اعلام کرد.

به گزارش«پتروتحلیل»، بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت پتروشیمی مبین، پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۴ با سرمایه ۱۴ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال مبلغ ۷۰۵ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات است. سود هرسهم گزارش قبل: ۷۰۴ ریال، سودهرسهم گزارش جدید: ۷۰۵ ریال، درصد تغییر: ۰٫۱۵ درصد افزایش و پوشش ۶ ماهه ۵۰ درصد مبلغ ۳۵۲ ریال است. البته این گزارش با عملکرد ۶ ماهه حسابرسی نشده مقایسه شده است.

پالایش نفت بندرعباس

پالایش نفت بندرعباس در یک گزارشی به سهامداران خود اعلام کرد: با وجود پیگیری‌های مستمر صورت پذیرفته و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده حدود ۱۰ هزار نفر از سهامداران حقیقی و تعدادی از شرکت‌های حقوقی نسبت به دریافت سود سهام سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ اقدام نکرده‌اند، بنابراین همانگونه که در آگهی نحوه پرداخت سود سال ۱۳۹۳ اطلاع رسانی شد، بدین وسیله سود سنوات گذشته همزمان با سود سال ۱۳۹۲ پرداخت می‌شود. سهامداران حقیقی با مراجعه با بانک رفاه کارگران در سراسر کشور می‌توانند با ارائه کارت ملی و کد بورسی نسبت به دریافت سود خود اقدام کرده و سهامداران حقوقی نیز با ارسال نامه به امور سهام شرکت و اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبا نسبت به درخواست واریز سود خود اقدام کنند.

مهندسی حمل و نقل پتروشیمی

شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی نیز در گزارش پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۴ با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد: پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۴ با سرمایه مذکور مبلغ ۱۶۲ ریال به طور خالص (پس از کسر مالیات) است. همچنین براساس صورت‌های مالی این شرکت مبلغ کل قراردادهای این شرکت؛ ۷۵۲ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال و پیش‌بینی هزینه‌های کل؛ ۵۱۶ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال اعلام شد.

هلدینگ خلیج فارس

در مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در سالن اجتماعات پژوهشگاه نفت برگزار شد، با موافقت سهامداران بابت هر سهم ۵۰۰ ریال سود تقسیم شد. همچنین در مجمع عمومی فوق‌العاده، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی «فارس» تایید شد.

ارسال نظر