کد خبر : 23923

کوتاه از پتروشیمی‌های بورسی / «غدیر» آمار داد

پتروتحلی- آمار تولید و فروش ۶ ماهه پتروشیمی غدیر منتشر شد.

اطلاعات جدید از «فارس»

به گزارش «پتروتحلیل»،هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۲۴ هزار و ۷۸۸ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال براساس صورت وضعیت پورتفوی یک‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۹۴ اعلام کرد: «فارس» از سهام واگذار شده پتروشیمی مبین یک‌هزار و ۶۰۳ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال سود کرده که قیمت واگذاری هر سهم ۳ هزار و ۱۲۷ ریال و کل مبلغ واگذاری یک‌هزار و ۷۲۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در برابر کل مبلغ تمام شده ۱۱۷ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال است.

پتروشیمی غدیر

همچنین پتروشیمی غدیر در گزارشی که در اختیار اداره نظارت بر ناشران بورسی قرار داده است درباره میزان تولید و فروش «پی.وی.سی» (PVC) در شهریورماه سال‌جاری اعلام کرد: در برابر ۵ هزار و ۶۲۸ تن محصول تولیدی، ۱۱ هزار و ۸۲۹ تن محصول به ارزش ۲۹۴ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال به فروش رسید. این در حالی است که براساس آمار تجمعی، در ۶ ماهه ابتدایی سال‌جاری ۵۵ هزار و ۱۳۴ تن محصول «پی.وی.سی» تولید شده که ۵۵ هزار و ۹۰۰ تن به ارزش یک‌هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال به فروش رسید.

صنایع شیمیایی فارس

در اطلاعات و صورت‌های مالی شرکت صنایع شیمیایی فارس با سرمایه ثبت شده ۸۰ میلیارد ریال و سرمایه ثبت نشده ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده: میزان تولید انواع رزین و پودرهای قالبگیری در ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۳۷ هزار و ۸۲۶ تن محصول بوده که در همین مدت ۲۶ هزار و ۲۱۹ تن محصول به ارزش ۳۱۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال به فروش رسید. «شفارس» همچنین در صورت های مالی ۶ماهه خود اعلام کرد: مطالبات پیکانکاران (شرکت سواحل آرام، الار رستوران حافظ و خدمات حفاظتی و مراقبتی کاوشگران اعتماد فارس) بیش از ۶ میلیارد و ۲۲۵ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۳۰۵ هزار ریال بوده است. این در حالی است که زمین کارخانه در قبال تسهیلات مالی دریافتی در رهن بانک سپه (مهر شیراز) است. همچنین گردش دارایی‌های در دست تکمیل در سال عمدتا مربوط به تکمیل پروژه دو دستگاه مخزن در این شرکت است.

صورت وضعیت پورتفوی ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۹۴ سرمایه گذاری هامون کیش از شرکت‌های «وپترو» (سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی) با سرمایه ۷۰۰ میلیار دریال منتشر شد.

ارسال نظر