کد خبر : 23825

تولیدات هلدینگ خلیج فارس در نیمه نخست امسال

پتروتحلیل- هلدینگ خلیج فارس در شش ماه نخست امسال ٩,٨ میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: این شرکت موفق شد با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده ٩١ درصد از برنامه های تولیدی خود را در شش ماه نخست سال ١٣٩۴ محقق کند.

عادل نژادسلیم افزود: تولید ۶ ماه نخست امسال رشدی ١٠٣ درصدی را تجربه کرد و حدود ١٢ هزار میلیارد و پانصد و هفتاد و شش میلیارد ریال انواع محصولات متنوع پتروشیمی را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش رساند.

وی ادامه داد: امسال تولید این شرکت به حدود ٢٠ میلیون تن می رسد و با همکاری شرکتهای تابعه می خواهیم سهم خود را افزون بر بازارهای داخلی در صادرات محصولات پتروشیمی نیز افزایش دهیم.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: این شرکت با توجه به زیر ساختهای مطلوب خود، در آینده نزدیک می تواند تولید خود را هر سال هفت تا هشت درصد افزایش دهد.

نژادسلیم اظهار کرد: صنعت پتروشیمی که به دلیل بعضی چالشها از اهداف برنامه چشم انداز ١۴٠۴ عقب مانده است، می تواند با همکاری، تعامل و همچنین حمایت دولت به اهداف خود دست یابد و ما نیز آماده مشارکت فعال برای تحقق جهش دوباره در این صنعت ارزشمند هستیم.

وی با بیان این که شرکتهای پتروشیمی نیازمند توجه به قوانین مختلف کشور هستند، گفت: توجه به محیط زیست، حقوق کارکنان و نیز برخی موارد مشابه می تواند صنعت پتروشیمی را در رسیدن به هدفهای پیش بینی شده یاری کند.

ارسال نظر