کد خبر : 23620

کوتاه از پتروشیمی‌های بورسی / از مجامع «فارس» تا «شبهران»

پتروتحلیل- همزمان با زمان اعلام برگزاری هلدینگ خلیج فارس، نفت بهران نیز دستورکار مجمع فوق‌العاده را اعلام کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، امروز در حالی در صورت وضعیت پورتفوی یک‌ماه منتهی به ۳۱ تیرماه شرکت مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۲۴ هزار و ۷۸۸ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال، ذخیره کاهش سرمایه‌گذاری‌ها صفر میلیون ریال اعلام شد که زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه در بلوار دهکده المپیک ضلع غربی استادیوم آزادی پژوهشگاه صنعت نفت اعلام شده است.

همچنین شرکت پالایش نفت بندرعباس در گزارش آمار تولید و فروش خود اعلام کرد: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری در مجموع ۸ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۲۶ مترمکعب انواع محصول تولید شد که در برابر آن در ۵ ماه ابتدایی سال‌جاری ۶ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۹۲۹ مترمکعب انواع محصول به فروش رسید، براساس اطلاعیه پالایش نفت بندرعباس مقادیر فروش قطعی نیست و براساس آخرین اطلاعات محاسبه شده است. همچنین امروز اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خردادماه (حسابرسی نشده) پالایش نفت تهران با سرمایه ۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال نیز منتشر شد.

نفت بهران نیز در آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده از همه سهامداران درخواست کرده در این جلسه در ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۲۵ مهرماه در تالار اجتماع‌ شرکت در تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر سابق)، نبش کوچه شریفی، پلاک ۲ حضور به هم رسانند. دستور کار مجمع نیز «اخذ مجوز به منظور فروش اموال غیرمنقول» و سایر موارد عنوان شده است.

ارسال نظر