کد خبر : 23426

از «شبهرن» تا «شفارس»

پتروتحلیل- امروز پس از اعلام ترکیب جدید هیات مدیره شرکت نفت بهران شرکت صنایع شیمیایی فارس هم درباره مغایرت اطلاعات خود توضیحات مبسوطی ارائه داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، امروز در اطلاعیه‌ای شرکت نفت بهران اعلام کرد: ترکیب هیات مدیره «شبهرن» با تغییرهایی روبه‌رو شد. براین اساس «اسعد عزیزی» به جای «سید عزت‌اله حجازی» به نمایندگی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت انتخاب شد. همچنین «پرویز پارسا» از شرکت انرژی گستر سینا به عنوان رئیس هیات‌مدیره و «محمدرضا موثقی‌نیا» به نمایندگی از سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صندوق به عنوان نایب رئیس هیات‌مدیره تعیین شدند. این در حالی بود که «حسن حرم پناهی» به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا و «رضا شاعری» به نمایندگی از بازرگانی پیشگامان پایدار تجارت پردیس ایرانیان نیز به دیگر عضو هیات مدیره انتخاب شدند.

در همین حال در خبر دیگری مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی فارس در نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص مغایرت اطلاعات مندرج در پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۴ نسبت به اطلاعات مندرج در بیانیه ثبت پس از تصویب افزایش سرمایه اعلام کرد: عوامل تاثیرگذار در کاهش سود پیش‌بینی شده ناشی از کاهش فروش میزان یک‌هزار و ۷۰۵ تن انواع محصول‌ها (انواع رزین) با توجه به شرایط موجود بر بازار است.

به گفته کرامت‌اله محمدنیا موضوع مذکور موجب کاهش ریالی فروش و بهای تمام شده و به تبع آن سود هر سهم می‌شود، بنابراین سود پیش‌بینی هر سهم براساس اطلاعات همان بودجه قبلی پیش بینی می‌شود. این شرکت متعهد شده با توجه به مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۸ آذرماه سال ۹۲ و مهلت قانونی دو ساله تا پایان ۱۸ آذرماه سال‌جاری نسبت به ثبت افزیش سرمایه در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کند. یادآوری می‌شود نماد معاملاتی «شفارس» امروز پس از تشکیل جلسه هیات‌مدیره مبنی بر تصویب افزایش سرمایه آماده انجام معامله شد.

ارسال نظر