کد خبر : 23539

دستور جدید وزیر نفت به شرکت های نفتی و پتروشیمی

وزیر نفت در طی دستوری همه شرکتهای تابعه وزارت نفت را موظف کرد تا پایان بهمن ماه سال جاری، تمام معاملات خود را از سامانه های موجود به سامانه جدید تامین کالای این وزارتخانه منتقل کنند و معاملات خود را فقط از طریق این سامانه انجام دهند.

محمدرضا مقدم معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری به ایرنا گفت: براساس تصمیم شورای معاونین وزارت نفت و با تاکید وزیر نفت، ضروری است همه شرکتهای تابعه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش ضمن هماهنگی با شرکت ملی نفت ایران(مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات)نسبت به انجام آموزش و استقرار سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت اقدام کنند.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت داخل وزارت نفت، افزود: با تصمیم شورای معاونین وزارت نفت، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران موظف است برنامه زمانبندی آموزش و استقرار سامانه را ظرف دو هفته به همه شرکتهای تابعه اعلام کند. وی ادامه داد: همچنین معاونت امور مهندسی موظف است به نمایندگی از وزارت نفت با بهره گیری از اهرمهایی که به موجب قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت در اختیار دارد، با تشویق و ایجاد هماهنگی بر همه شرکتهای تابعه در اجرای دقیق این فرایند به طور منظم نظارت کند و پیشرفت کار را هر سه ماه یکبار به شورای معاونان ارائه دهد. استقرار سامانه تامین الکترونیکی کالا با هدف شفاف سازی معاملات، جلوگیری از موازی کاری ها، شناسایی و دسترسی بهتر به سازندگان داخلی تجهیزات و کالاهای صنعت نفت و در مجموع، بهبود فرایند تامین کالا در دستور کار وزارت نفت قرار دارد.

ارسال نظر