کد خبر : 22127

برگزاری دوره «HSE» در پتروشیمی خوزستان

در راستای رفع نیازهای آموزشی و توانمند سازی کارکنان، دوره های سطح یک و دو مهارتهای HSE در پتروشیمی خوزستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، رییس HSEشرکت پتروشیمی خوزستان گفت: در راستای رفع نیازهای آموزشی و توانمند سازی کارکنان در حوزه آموزش های HSE، بویژه مدیریت حوادث و چگونگی واکنش مناسب در شرایط اضطراری، دوره های سطح یک و دو مهارتهای HSEتوسط اساتید مجرب حوزه بهداشت ایمنی و محیط زیست در موضوعاتی مانند پروانه کار، MSDS ، واکنش در شرایط اضطراری، ایمنی برق، نواحی خطرناک، فضاهای بسته، اصول و مبانی حریق، مفاهیم بهداشت حرفه ای و محیط زیست، رفتارهای ایمن ساز، مدیریت ریسک، مدیریت تغییر، مدیریت ایمنی فرایند، خطاهای انسانی و تعمیرات غیر روتین به مدت ۱۶ روز در فواصل مختلف ویژه مدیران، کارشناسان و تکنسین ها و مجموع ۳۲۰۰ نفرساعت کلاس آموزشی و حضور فعال گروه های هدف در سالن اجتماعات شرکت پتروشیمی خوزستان برگزار گردید.

بنابر همین گزارش، در این دوره، علاوه بر کلاس های تئوری، کارگاه های آموزشی و نیز آموزش در سایت نیز در نظرگرفته شده بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت. لازم به توضیح است که طبق تمهیدات اندیشیده شده توسط امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پتروشیمی خوزستان، این دوره اولین دوره در سال جاری بوده و تا پایان سال دوره های دیگری نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر