کد خبر : 19849

پلیمرهایی که خریدار دارند

poly2

پتروتحلیل- روز گذشته حجم خرید برخی از پلیمرها با افزایش نسبت به هفته گذشته روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این روز گر چه پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ بندرامام وارد سیستم مچینگ شد، اما کل عرضه این کالا با نرخ پایه توسط معامله گران خریداری شد. در این روز ۳۹۰ تن از عرضه ۱۰۰۰ تنی پلی اتیلن سبک ۰۲۰ بندرامام هم معامله شد.

همچنین در این روز ۲۰ تن از عرضه ۲۰۰ تنی ABS تبریز، ۴۰۰ تن از عرضه ۴ هزار و ۹۹۴ تنی پی وی سی ۶۵ بندرامام، ۴۰۰ تن عرضه ۲ هزار و ۵۳۰ تنی پی وی سی ۶۵ غدیر توسط معامله گران خریداری شد.

پتروشیمی آبادان هم توانست عرضه ۳۰۰ تنی گرید ۷۰ پی وی سی خود را به فروش برساند. اما از عرضه ۹۹۰ تنی گرید ۶۵ اروند ۳۵۲ تن مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال حجم خریدهای «ایکس تری» هم با توجه به اینکه بازار این کالا با افزایش عرضه های چشمگیر روبه رو است، قابل توجه بود، به طوری که ۹۸۰ تن از عرضه ۱۰۰۰ تنی شازند، ۳۹۰ تن از عرضه ۲ هزارتنی امیرکبیر و ۲۵۳ تن از عرضه ۲۸۶ تنی جم معامله شد.

از سوی دیگر ۴۴ تن از عرضه ۷۰۴تنی پلی اتیلن سنگین F7000 مهر و CRP100 جم هم به میزان ۸۹۱ تن خریداری شد، عرضه این کالا ۵ هزارتن بود.

گرید ۵۲۵۱۸ و ۶۰۵۰۷ پتروشیمی جم نیز به ترتیب با حجم ۶۶ و ۱۳۲ تن خریداری شد. عرضه این کالاها به ترتیب ۱۸۷ و ۲۲۰ تن بود. همچنین گرید ۲۲۰۰ ایلام هم به میزان ۱۳۲ تن فروخته شد.

ارسال نظر