کد خبر : 19767

معامله ۳۳ هزار تن قیر در تالار صادراتی

پتروتحلیل- امروز دوشنبه ۸ تیرماه، ۳۳ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت معماران تجارت آفتاب به قیمت ۴۷۰ دلار در هر تن مورد دادوستد قرار گرفت. علاوه بر این، پنج هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت شیمی تجارت نقش جهان، ۱۵۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت اصفهان قیر و یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت آذر دوام یول به ترتیب به قیمت های ۳۲۴، ۳۷۰ و ۳۲۰ دلار در هر تن در تالار مذکور به فروش رسید. دیگر معاملات تالار صادراتی در این روز، ۱۵۰ تن عایق رطوبتی بود.

این گزارش همچنین حاکی است، ۷۸۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹٫۷۵ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، به قیمت ۶۳ هزار و ۶۱۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد. مجتمع فولاد خراسان نیز ۱۱۰ تن سبد میلگرد A3-14-28 را در تالار مذکور به فروش رساند.

لازم به ذکر است، معامله ۴۸ هزار و ۲۸۶ تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سیستم مچینگ ثبت شد.

شایان ذکر است، ۱۰ هزار و ۸۶۵ تن انواع قیر، ۴۰۰ تن انواع ماده پلیمری و سه هزار تن لوب کات در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، ۲۷۴۰ تن شکرسفید کارخانه قند نیشابور و ۱۷۸۰ تن شکرسفید کارخانه قند شیرین به همراه ۱۵۰ تن برنج هاشمی گیلان و ۲۰۰ تن برنج تایلند در تالار محصولات کشاورزی معامله شد.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از ۱۰۳ هزار تن انواع کالا به ارزش حدود ۱۶۳۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران دادوستد شد.

ارسال نظر