کد خبر : 19137

اقبال «پردیس»

pardis
پتروتحلیل- امروز شاخص کل بورس ۸۲ واحد صعود کرد و به رقم ۶۲،۶۵۳ واحد رسید.
به گزارش «پتروتحلیل»، «شپدیس» با ۴۰ واحد امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت. ارزش معاملات در این بازار به رقم ۲۳۳٫۴ میلیارد تومان رسید که شپدیس با ۳٫۷ میلیارد تومان دارای بیشترین ارزش معامله بود. لازم به ذکر است که ارزش معاملات بورس بدون در نظر گرفتن معاملات بلوکی در حدود ۵۰ میلیارد تومان بود.
در همین حال امروز پتروشیمی مارون با معامله ۱۴ میلیون و ۱۷۰ هزار سهم به ارزش ۴۸۶ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات فرابورس را به خود اختصاص داد.
همچنین در گروه نفت و پالایش امروز شاهد معاملاتی بی رمق بودیم که تنها «شسپا» تا محدوده ۲ درصد مثبت پیش رفت. «ونفت»، «شراز» و «شبهرن» در محدوده صفر تابلو معامله شدند؛ بیشترین حجم معاملات در این گروه مربوط به «ونفت» با معامله ۴٫۴ میلیون سهم بود. مابقی نمادهای گروه در محدوده منفی معامله شدند. «شنفت» نیز همچنان نماد صف فروش و بدون عرضه گروه بود.
از سوی دیگر در گروه محصولات شیمیایی نمادها اکثر معاملات منفی ای را پشت سر گذاشتند و نماد «شفن» با صف فروش بسته شد. این در حالی است که در پی شنیدن خبر راه اندازی فاز ۳ اوره و آمونیاک پتروشیمی پردیس نماد این شرکت با اقبال خوبی همراه شد.
ارسال نظر