کد خبر : 19112

«مارون» و «غدیر» کارنامه دو ماهه دادند

maroon1

پتروتحلیل- آمار تولید و فروش پتروشیمی پتروشیمی مارون و غدیر اعلام شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، امروز بازار سهام در حالی دنبال شد که گزارش‌های جدیدی از آمار تولید و فروش چند پتروشیمی کشور اعلام شد.

براین اساس پالایش نفت تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با وجود افزایش سرمایه «شتران» از ۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال به ۸ هزار میلیارد ریال، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با سرمایه قبلی (۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال) برگزار و تقسیم سود عملکرد سال مالی ۹۳ نیز بر همان اساس انجام می‌پذیرد.

پتروشیمی مارون هم در گزارشی با اعلام آمار تولید و فروش اعلام کرد: در دو ماه منتهی به ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در مجموع ۷۸۵ هزار تن انواع محصول تولید شده که در همین مدت ۳۱۱ هزار و ۴۴۵ تن انواع محصول به ارزش ۸ هزار و ۷۹۲ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال به فروش رفته است. مارون همچنین در گزارشی به اداره ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: در صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۳ در یادداشت سرمایه، تعداد ۴۰ میلیون سهم مربوط به شرکت پترو فرهنگ است که به اشتباه صندوق ذخیره فرهنگیان درج شده است.

براساس آمار اعلامی پتروشیمی غدیر نیز این شرکت در اردیبهشت ماه ۹ هزار و ۹۶۰ تن و ۵۰ کیلو محصول «پی.وی.سی» تولید کرده که در همین مدت ۱۰ هزار و ۲۴۴ تن و ۱۶ کیلو محصول به ارزش ۲۹۹ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال به فروش رفته است. براساس آمار تجمیعی «شغدیر» در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۲۰ هزار و ۹۴۳ تن و ۹۰ کیلو محصول «پی.وی.سی» تولید شده که در همین مدت ۱۶ هزار و ۲۷۴ تن و ۷۱ کیلو محصول به ارزش ۴۶۸ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال به فروش رسید.

ارسال نظر