کد خبر : 8480

بازار متعادل و انتظار گازی

tadol
پتروتحلیل- بورس اوراق بهادار تهران امروزعلی رغم رشد شاخص همچنان چهره ای متعادل داشت چهره ای که در آن همچنان معاملات پرحجم اما بدون رشد ملموس قیمتی در حال رخداد است.
در بازار متعادل امروز، گروه پتروشیمی همچنان بحث درمورد نرخ گاز همچنان مهمترین موضوع بود امری که با رای مجلس به باقی ماندن ستاد تدابیر ویژه احتمالا اجرای مصوبات این شورا را افزایش داده است. نگرانی از تبعات گاز بسیار گران دیروز موجب شد تا بازگشایی نماد فن آوران علی رغم تعدیل فوق العاده این شرکت راه به جای نبرده و در نهایت به افت قیمت این نماد منجر شود.
شرکت پتروشیمی فناوران در تازه ترین گزارش ۶ ماهه خود پیش بینی سود هر سهم را برای سال مالی ۹۲ با ۳۴ درصد تعدیل مثبت مبلغ ۵۵۵۹ ریال اعلام کرد این در حالی است که در ۶ ماهه واقعی مبلغ ۳۷۶۸ ریال این پیش بینی را که معادل ۶۸ درصد می شود را پوشش داده است .در گروه پتروشیمی تاپیکو با تغییر مدیرعامل مواجه شده است.
حسین ناوک پور نایب رئیس هیات مدیره این شرکت، سرپرستی تاپیکو را برعهده گرفته تا تکلیف مدیرعامل جدید مشخص شود. در گروه پالایشگاهها اصلاح قیمتی این گروه ادامه دارد. در این گروه اما تولید کنندگان روان کننده ها همچنان با اقبال بازار مواجه اند. در گروه شیمیایی اما اقبال بازار به نمادهای کوچک برخی از نمادهای این گروه از جمله بین المللی محصولات پارس و لعابیران را با صف خرید همراه کرد.
ارسال نظر