کد خبر : 3978

عرضه سنگین اوره سازان

nightrefinery

پتروتحلیل- جو ضعیف بازار سهام امروز موجب شد اکثر صف های خرید سهام پتروشیمی به ویژه صف های خرید ۴ پتروشیمی اوره ساز بورسی با عرضه های سنگین مواجه شوند.

امروز در گروه پتروشیمی پس از رشد بیش از ۱۵درصدی پتروشیمی خراسان از روز گشایش نماد این سهم عرضه سنگینی را تجربه کرد و ۱۲٫۵میلیون سهم پتروشیمی خراسان عرضه شد اما پس از این عرضه مجددا صف خرید برای این نماد تشکیل شد. در این شرایط صف های خرید پتروشیمی پردیس و کرمانشاه نیز با عرضه های سنگین از میان رفتند اما پتروشیمی شیراز علی رغم عرضه سه میلیون سهم همچنان باقی ماند.

امروز در میان پتروشیمی ها شانس عرضه پتروشیمی جم به دلیل تعطیلی پایان هفته و همچنین ایام شهادت کاهش یافته است در همین حال این شرکت هنوز گزارش های نهایی سه ماهه خود را منتشر نکرده است، از این رو احتمالا عرضه این سهم به نزدیکی ها پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر موکول خواهد شد. در گروه پتروشیمی زاگرس نیز گزارش سه ماهه فوق العاده ای را منتشر کرد که در آن سود هر سهم به ۶هزار و ۱۹ ریال افزایش یافته است که در سه ماهه این شرکت ۳۱ درصد این سود را محقق کرده است. گزارش زاگرس همچنین نکات مهمی را در بر داشت است.

ارسال نظر