کد خبر : 16186

انحلال شرکت پشتیبانی ساخت نفت تهران اشکال دارد

IMG_4862

پتروتحلیل- رییس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس گفت: کمیسیون انرژی قطعاً انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران را بررسی خواهد کرد و وزارت نفت باید پاسخ دهد.

به گزارش«پتروتحلیل»، «نادر فریدونی» نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در باره انحلال یک شرکت نفتی توسط شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: انحلال شرکت نفتی اشکال است و اگر قرار باشد شرکتی منحل شود، باید دلایل و فلسفه انحلال آن مشخص شده و اگر توجیه منطقی، حقوقی، علمی، اقتصادی، فنی و حتی سیاسی نداشته باشد، باید تجدید نظر شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران بررسی شود،گفت: آیا انحلال یک شرکت و تغییر ساختار درحد اختیارات وزارت نفت است که بخواهد تغییر و تحولی ایجاد کند.

«فریدونی» ادامه داد: باید یک شرکت منحل شود و اگر وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران می‌خواهند شرکتی را منحل کنند باید دلایل قابل توجهی داشته باشند و حتی برای ارتقاء هم باید دلایلی وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قطعاً کمیسیون انرژی انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران را بررسی خواهد کرد و وزارت نفت باید به مجلس و کمیسیون انرژی پاسخ دهد و کمیسیون را قانع کند.

ارسال نظر