کد خبر : 10374

نگاهی به آینده بازار پی وی سی

pvc1

پتروتحلیل- در حالی امروز گرید S65 غدیر و بندرامام در بورس کالا غیبت داشتند که S65 جامبوی اروند با یکی، دو درصد رقابت و پالت آن هم سقف قیمت را تجربه کرد.

از این رو انتظار برای افزایش قیمت گرید S65 و کاهش نرخ S70 در بازار داخل بیش از روزهای دیگر است. این در حالی است که احتمال می رود با شروع ماه جدید، همچنان با عدم عرضه S65 غدیر و بندرامام در بازار داخل مواجه باشیم.

به گفته ایرانی، تاجر بازار پی وی سی انتظار می رود قیمت گرید S70 تا مرز ۲۹۰۰ تومان نیز کاهش قیمت یابد.در همین حال گرید ۵۷ آبادان امروز به صورت سلف و تحویل یک ماهه عرضه شد.این کالا با قیمت پایه ۲ هزار و ۵۷۸ تومان و حجم هزارتن عرضه شد که با سقف قیمت یعنی ۲ هزار و ۷۰۶ تومان خریداری شد.

این در حالی است که احتمال می رود با توجه به اینکه عرضه این کالا سلف یک ماهه بوده، همچنین مشتریان محدودی نیز در بازار داخل دارد با اندکی افت قیمت در آینده روبه رو شود.

از سوی دیگر در بازارهای آسیای جنوب شرقی نیز با توجه به قرار داشتن در آستانه سال نوی میلادی و انبارگردانی، فروشنده های بسیاری در بازار وجود دارد و از این رو بازارجهانی پی وی سی نیز با رونق مواجه نیست.

ارسال نظر