کد خبر : 46118

در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد؛

ثبت رکورد تولید محصولات در پتروشیمی شیراز

ثبت رکورد تولید محصولات در پتروشیمی شیراز

پتروتحلیل-رئیس روابط عمومی شیراز از ثبت رکوردهای متعدد در حوزه تولید محصولات این شرکت در دو ماه اول سال 1400 خبر داد و گفت: تولید دو ماه نخست سالجاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با 104.68 درصد رشد، افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، جوانمردی افزود: شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر منابع انسانی ارزشمند خود ، همواره با تلاش بی وقفه و دلسوزانه هدف تولید محصولات باکیفیت را دنبال نموده و طی سالهای متمادی بالاتر از ظرفیت اسمی محصولات خود را ارائه داده است .

رئیس روابط عمومی شیراز در ادامه افزود: بی شک سرمایه های انسانی هر شرکت موفق ، ارزشمند ترین دارایی آن محسوب می گردد و توجه به این سرمایه قطعا ضامن بقاء و افزایش بهره وری خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت پتروشیمی شیراز به پشتوانه دانش فنی پرسنل دلسوز و با برگزاری جلسات مداوم هماهنگی تولید و برنامه ریزی های دقیق و منسجم در راستای رفع تنگناهای تولید طی دو ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل توانست افزایش تولید قابل توجهی را محقق سازد.

این در حالی است که زمان تعمیرات اساسی واحد های مجتمع وارد سال پنجم شده و از طرفی تعویض کاتالیست های واحد نیز بواسطه راهبری مناسب و تعمیر و نگهداری به موقع فراتر از زمان پیش بینی شده انجام خواهد شد که این موضوع علاوه بر صرفه جویی ، استمرار تولید را نیز در پی داشته است.

جوانمردی تصریح کرد: پتروشیمی شیراز به عنوان قدیمی ترین پتروشیمی کشور از سال ١٣٣٨ تأسیس و هم اکنون با بیش از شصت سال تجربه در تولید محصولات پتروشیمیایی و درک نیازهای آتی مشتریان ضمن تأکید بر توسعه و کیفیت محصولات نسبت به تأمین محصول و برآورده کردن انتظارات و نیاز ذینفعان بخصوص مشتریان اقدام کرده است.

 

ارسال نظر