کد خبر : 44234

آمریکا برای مقابله با کرونا ممنوعیت استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را لغو کرد

آمریکا برای مقابله با کرونا ممنوعیت استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را لغو کرد

پتروتحلیل-مقامات برخی ایالتها و شهرهای ایالات متحده، ممنوعیت استفاده از پلاستیکهای یکبار مصرف را برای مهار ویروس کرونا لغویا به تعویق انداخته اند.

سانفرانسیسکو از 22 آوریل ، روز زمین تا 15 ژانویه 2021 ممنوعیت استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را به تعویق انداخته است. مقامات شهری با صدور حکمی ممنوعیت خرید کیسه های مواد غذایی ، لیوان ها و سایر موارد قابل استفاده در فروشگاه ها را به عنوانیک اقدام علیه انتشار COVID-19 به تعویق انداختند.

فرماندار ایالت نیوهمپشایر دستور داده است که هم اکنون خرده فروشان فقط کیسه های خرید پلاستیکی یا کاغذی یکبار مصرف را دراختیار مشتریان خود قرار دهند. مقامات ایالت ماساچوست نیز ممنوعیت ایالتی استفاده فروشگاه های داخلی از کیسه های یکبارمصرف را لغو کردند.

این در حالی است که صنعت پلاستیک ایالات متحده از این اقدامات حمایت می کند. انجمن صنعت پلاستیک معتقد است که در موردمحدودیت ها و کاربردهای بهداشتی ، پلاستیک های یکبار مصرف مناسب هستند. با این حال، چندین گروه محیط زیست این اقدامات رالابی کردن منافع تولید کنندگان کیسه های پلاستیکی می دانند که سعی در استفاده از بحران مراقبت های بهداشتی دارند.

ارسال نظر