کد خبر : 43670

پلی اتیلن ها در ترکیه به کانال ٧٠٠ دلاری رسید؛

قیمت پلیمرها در چین به زیر ٧٠٠ دلار نزدیک می شوند

قیمت پلیمرها در چین به زیر ٧٠٠ دلار نزدیک می شوند

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ها و پلی پروپیلن همچنان روند نزولی خود در ترکیه را حفظ کرد، به طوری که قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم و پلی اتیلن سبک خطی به صورت CFR ترکیه با ١٠ دلار افت به ٧٩٠ تا ٨٣٠ دلار در هر تن رسیده است که کمترین رقم نسبت به پلی اتیلن های دیگر محسوب می شود و به این ترتیب قیمت پلی اتیلن ها به کانال ٧٠٠ دلاری وارد شده است. به گزارش " پتروتحلیل"، قیمت پلی اتیلن سنگین بادی هم به صورت CFR ترکیه با ١٠ دلار افت در هفته جاری به رقم ٨١٠ تا ٨٣٠ دلار در هر تن رسید.

این در حالی است که قیمت پلی اتیلن اینجکشن در چین در هفته اخیر ٧٩٠ تا ٨١٠ دلار در هر تن CFR بود که با تخفیف و هزینه حمل حدودا ٤٥ دلاری و هزینه ١٥ دلاری THC، قیمت پلی اتلین اینجکشن حدودا ٧٣٥ دلار در هر تن CFR رقم می خورد. به نظر می رسد اگر در هفته جاری روند نزولی قیمت پلی اتیلن ها در چین ادامه دار شود؛ قیمت پلیمرها به مرز زیر ٧٠٠ دلار نزدیک شده و وارد دامنه قیمتی ٦٠٠ دلار شود.

در همین حال در بازار ترکیه قیمت پلی پروپیلن ها هم در هفته جاری روندی نزولی داشت، به طوری که هموپلیمر رافیا و فایبر ایرانی با ١٠ دلار افت به ٩٧٠ تا ٩٨٠ دلار و ٩٩٠ تا ١٠١٠ دلار در هر تن CPT ترکیه رسید.

ارسال نظر