کد خبر : 40558

رئیس بازاریابی و فروش پتروشیمی امیرکبیر خبر داد:

کیفیت بسته بندی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی به سطح بین المللی رسید

شیوه های بسته بندی و فروش محصولات به خصوص گریدهای پلی اتیلن سنگین و سبک خطی در بازارهای داخل و خارج سبب شده تا فروش محصولات پتروشیمی امیرکبیر در ماههای اخیر افزایش یابد

کیفیت بسته بندی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی به سطح بین المللی رسید

پتروتحلیل- تحویل و بسته بندی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی پتروشیمی امیرکبیر با افزایش کیفیت به سطح بین المللی رسیده است.

مهندس دیاکو عباسی رئیس بازاریابی و فروش پتروشیمی امیرکبیر با بیان این مطلب به خبرنگار «پتروتحلیل»، گفت: کیفیت بسته بندی محصولات پتروشیمی امیرکبیر در ماههای اخیر افزایش یافته و به سطح بین المللی رسیده است.

وی افزود: شیوه های بسته بندی و فروش محصولات به خصوص گریدهای پلی اتیلن سنگین و سبک خطی در بازارهای داخل و خارج سبب شده تا فروش محصولات پتروشیمی امیرکبیر در ماههای اخیر افزایش یابد.

رئیس بازاریابی و فروش پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به تحویل محصولات در زمان مقرر و ارائه خدمات مشاوره فنی و پس از فروش به مشتریان گفت: حضور پیوسته پتروشیمی امیرکبیر در بازار داخل و خارج، همچنین دارا بودن روش های متنوع بسته بندی و تحویل محصولات در زمان سررسید سبب شده تا برند این شرکت جهانی و شناخته شده باشد و سهم بسزایی در سودآوری شرکت و افزایش رضایت مشتریان داشته است.

وی همچنین با اشاره به کیفیت بالای محصولات پتروشیمی امیرکبیر گفت: عرضه محصولات پتروشیمی امیرکبیر از طریق بورس کالای ایران بر اساس نیاز صنایع پایین دست هر هفته به صورت شفاف انجام می شود.

به گفته عباسی؛ برقراری فضای صمیمانه و درک متقابل بین این شرکت با مشتریان خود به عنوان سرمایه های واقعی، از جمله عواملی بوده که ثمره آن استقبال روزافزون مصرف کنندگان از خرید محصولات امیرکبیر و فروش رقابتی این محصولات در هفته های گذشته بوده است، به طوری که افزایش حداکثری تناژ عرضه ها در بورس کالا نیز عطش مشتریان را برای خرید محصولات پلی اتیلن سنگین و سبک خطی کاهش نداده است.

 

ارسال نظر