کد خبر : 40450

برای آخرین روز از مهرماه جاری؛

غول پتروشیمی ها سهامدارانش را به دو مجمع فراخواند

این غول پتروشیمی با انتشار دو اطلاعیه از برگزاری مجمع عمومی عادی و فول العاده صاحبان سهام خود در آخرین روز از مهرماه جاری خبر داد تا سهامدارانش درباره صورت های مالی سال مالی 96، افزایش سرمایه و نیز تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار تهران تصمیم گیری کنند

غول پتروشیمی ها سهامدارانش را به دو مجمع فراخواند

پتروتحلیل- شرکت هلدینگ خلیج فارس با انتشار اطلاعیه در سامانه اطلاع رسانی کدال، سهامدارانش را برای تاریخ 30 مهرماه جاری به دو مجمع فراخواند.

به گزارش «پتروتحلیل»، این غول پتروشیمی با انتشار دو اطلاعیه از برگزاری مجمع عمومی عادی و فول العاده صاحبان سهام خود در آخرین روز از مهرماه جاری خبر داد تا سهامدارانش درباره صورت های مالی سال مالی 96، افزایش سرمایه و نیز تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار تهران تصمیم گیری کنند.

بدین ترتیب سهامداران «فارس» در مجمع عادی سالیانه این هلدینگ پتروشیمی بورسی برای سال (دوره) مالی منتهی به 1396.03.31 در محل پژوهشگاه صنعت نفت گرد هم می آیند تا در خصوص موارد ذیل تصمیم گیری کنند.

  - استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی

  - تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1396.03.31

  - انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

  - انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار

  - انتخاب اعضای هیئت مدیره

  - تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

  - تعیین پاداش هیئت مدیره

همچنین در تاریخ مذکور، صاحبان سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مجمع عمومی فوق العاده نیز در خصوص افزایش سرمایه و تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس رأی گیری خواهند کرد.

ارسال نظر