کد خبر : 40411

با حرکت دسته جمعی نمادهای فعال گروه رقم خورد؛

خیز پالایشی ها به سمت دامنه نوسان مثبت قیمت سهام

به دنبال این شروع مثبت در میان پالایشی ها و به مدد برخی تک سهم ها، تا زمان تهیه این گزارش، شاخص بورس با افزایش 116 واحدی همراه شده و به محدوده 85 هزار و 633 واحد رسیده است

خیز پالایشی ها به سمت دامنه نوسان مثبت قیمت سهام

پتروتحلیل- آغاز معاملات امروز پالایشی ها با افزایش نسبی قیمت سهام همراه شده و همگی نمادهای گروه به صورت دسته جمعی در تلاش برای رسیدن به قیمت های حداکثری دامنه مجاز قیمت ها هستند.

به گزارش «پتروتحلیل»، این گروه در حالی معاملات سهام خود را کلید زده که روند مثبت و البته متعادلی در میان نمادهای آن حاکم است.

شایان ذکر است به دنبال این شروع مثبت در میان پالایشی ها و به مدد برخی تک سهم ها، تا زمان تهیه این گزارش، شاخص بورس با افزایش 116 واحدی همراه شده و به محدوده 85 هزار و 633 واحد رسیده است. بطوریکه از این میزان رشد نماگر بازار 47 واحد آن به مدد فضای مثبت حاکم بر گروه مذکور رقم خورده است.

در میان نمادهای پالایشی، معاملات پالایش نفت تهران با حجم بیشتری همراه بوده تا این نماد با افزایش بیش از سه درصدی قیمت سهم خود بعد از سهم آسان پرداخت، بالاترین میزان تأثیر را بر رشد شاخص کل بورس در پی داشته باشد و این نماگر را 28 واحد بالا بکشد.

در میان نمادهای پالایشی فرابورسی نیز این پالایش نفت شاوان است که توانسته بر رشد نماگر فرابورس یا همان آیفکس بیشترین تأثیر مثبت را اعمال کند.

ارسال نظر