کد خبر : 40243

اطلاعیه پاویلیون صنعت پلاستیک ایران در نمایشگاه پلاست 2018

هجدهمین دوره نمایشگاه سه سالانه میلان پلاست در تاریخ 8 تا 11 خرداد ماه سال 1397 در مرکز نمایشگاهی FIERA MILANO برگزار می شود

اطلاعیه پاویلیون صنعت پلاستیک ایران در نمایشگاه پلاست 2018

پتروتحلیل- دبیرخانه نمایشگاه پلاست شرکت بیوتی اسکای در پی اطلاعیه ای مهلت ثبت نام در مرحله دوم جانمایی این نمایشگاه را تاریخ 24 آگوست 2017 اعلام کرد.

 به گزارش «پتروتحلیل»، هجدهمین دوره نمایشگاه سه سالانه میلان پلاست در تاریخ 8 تا 11 خرداد ماه سال 1397 در مرکز نمایشگاهی FIERA MILANO برگزار می شود.

این نمایشگاه در سال 2015 با حضور  یک هزار و 584 شرکت کننده از 57 کشور دنیا در فضایی به ابعاد 54،595 متر مربع در 6 سالن نمایشگاهی در مرکز نمایشگاهی Fiera Milano برگزار شد که 50،087 بازدید کننده از این نمایشگاه بازدید داشته اند.

آخرین اخبار مربوط به روند ثبت نام این نمایشگاه به شرح زیر است؛

در نوامبر سال 2016  و بعد از دریافت هزاران نامه درخواست و پیگیری علاقه مندان، ثبت نام هجدهمین دوره نمایشگاه سه سالانه میلان پلاست آغاز شد و اطلاع رسانی های لازم انجام پذیرفت ، در پایان ماه ژانویه 2017 بیش از هزار شرکت از سراسر دنیا حضور خود را قطعی کردند که به این ترتیب 90% از فضای موجود نمایشگاه رزرو شد که برگزار کننده بعد از بررسی درخواست ها به ترتیب اولویت تاریخ ثبت نام ، فضای پیشنهادی جهت شرکت کنندگان مرحله یک را تا پایان ماه اگوست تعیین و ارسال خواهد کرد.

به همه علاقه مندان توصیه می شود هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام  تا تاریخ 24 آگوست (دوم شهریور ماه)  اقدام کنند تا در جانمایی مرحله دوم در نظر گرفته شوند.  شایان ذکر است بعد از 30 ژانویه تا اتمام فضای موجود نمایشگاه امکان ارسال درخواست خواهد بود اما با توجه به اتمام فضای موجود و جانمایی بر اساس تاریخ دریافت درخواست ها ، علاقه مندان به حضور در نمایشگاه در صورت وجود فضا , جانمایی و ثبت نام خواهند شد .

 شایان ذکر است شرکت های پتروشیمی شازند ، هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی امیر کبیر، پتروشیمی تاپکو ، پتروشیمی جم، پتروشیمی تبریز ، پتروشیمی پلی نار و شرکت RPM General Trading  در گروه اول جانمایی این نمایشگاه بزرگ در پاویلیون ایران قرار گرفته اند.

شرکت بیوتی اسکای به عنوان نماینده رسمی و انحصاری Plast 2018 در ایران و مجری  پاویلیون ایران بدین وسیله از کلیه شرکتهای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه که زمینه فعالیتشان مرتبط با این نمایشگاه است، دعوت می کند تا با حضور خود به هر چه پر بارتر شدن پاویون ایران کمک کرده و از فرصت طلایی حضور در این نمایشگاه سه سالانه و ارتباط با بازارهای کشورهای اتحادیه اروپا بهره مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن دبیرخانه نمایشگاه پلاست در ایران 88190018 - 021 داخلی 113 تماس حاصل یا با آدرس ایمیل Sales04@beautisky.com مکاتبه کنید.

 

ارسال نظر