کد خبر : 35111

بازار بی رونق تایر و لاستیک

بازار بی رونق تایر و لاستیک

پتروتحلیل- معاملات محصولات پتروشیمی در اولین روز خردادماه و پیش از تعطیلی روز یکشنبه بی رونق دنبال شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، این در حالی است که بازار آزاد نیز با تعطیلی کم و بیش بنگاه های معاملاتی روبه رو است و قیمت واقعی و مشخصی در بازار وجود ندارد.

در رینگ پتروشیمی هم امروز حجم معاملات اندک و با قیمت پایه انجام شد و اکثر معامله اکثر محصولات نیز بی اقبال دنبال شد.

به این ترتیب آمونیاک مایع پتروشیمی خراسان و شیراز باقیمت پایه مورد معامله قرار گرفت. این کالاها به ترتیب با حجم ۹۰ و ۵۰ تن با قیمت ۸۲۱ تومان خریداری شدند.

اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم مورد معامله قرار نگرفت. در همین حال اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه و پلی اتیلن سنگین بادی BL3 پلیمر کرمانشاه وارد سیستم مچینگ شد.

پلی اتیلن ترفتالات نساجی سوپر برایت پتروشیمی تندگویان هم که به صورت سلف عرضه شده بود، با قیمت پایه ۲ هزار و ۸۸۹ تومان فروخته شد.

پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰ پتروشیمی شازند هم با نرخ پایه ۴ هزار و ۵۴۷ تومانی مورد معامله قرار گرفت.

تولوئن دی ایزوسیانات پتروشیمی کارون نیز به میزان ۴۰ تن با قیمت پایه ۷ هزار و ۲۴ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال امروز استایرن بوتادین رابرهای تیره و روشن پتروشیمی تخت جمشید از سوی معامله گران خریداری نشد، در بازار آزاد هم معامله استایرن بوتادین رابرها پیش از تعطیلات این هفته، با کاهش حجم خرید روبه رو شده بود. قیمت پیشنهادی معامله گران در حدود ۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای گرید ۱۵۰۲ و ۱۷۱۲ به صورت پالت چوبی و ۴ هزار و ۷۵۰ تومان پالت فلزی پیشنهاد شد. این در حالی است که هفته ماقبل آن قیمت های این محصولات حدودا ۴ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

امروز آمونیاک گاز پتروشیمی خراسان و شیراز، اسیدکلریدریک پتروشیمی آبادان و کارون هم مورد استقبال قرار نگرفتند و بر روی آنها معامله ای انجام نشد.

ارسال نظر