کد خبر : 3369

پالایشگاه گاز فجرجم در سرویس قرار گرفت

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم گفت: این پالایشگاه پس از انجام تعمیرات اساسی، از روز یکشنبه شانزدهم تیر ماه پس از یک روز توقف تولید، با حداکثر ظرفیت در سرویس قرار گرفت.
به گزارش تسنیم، رحیم اسلامی با اشاره به اینکه تعمیرات کلی سالانه شرکت پالایش گازفجرجم دو روز زودتر از برنامه پایان یافت واکنون این پالایشگاه با حداکثر ظرفیت در سرویس قرار دارد، افزود: به منظور اجراى برخى تعمیرات مهم و حساس براى رسیدن به تولید پایدار، تولید گاز در پالایشگاه گازفجرجم پس از یک روز توقف، با تلاش شبانه روزی کارکنان ادامه یافت.
وی افزود: پالایشگاه فجرجم طبق روال هرساله با هماهنگى همه مسوولان ذیربط وارد تعمیرات کلی شده بود و هم اکنون بحمدا... کاملا در سرویس قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم ادامه داد: همه قطعات مورد نیاز پالایشگاه براى انجام تعمیرات کلی درطول این مدت نیز تامین شده بود و با تلاش کارکنان وکارگران زحمتکش اکنون پالایشگاه با حداکثر ظرفیت در مدار تولید قرار دارد.
اسلامى اظهارداشت: برخى تعمیرات مهم، مستلزم توقف بخش یا بخش هایى از پالایشگاه است و این مقوله دربرنامه ریزى های شرکت های پالایشی یک امر بدیهی محسوب میشود.
وی تعمیرات کلی پالایشگاه را به منظور پایداری و استمرار تولید بسیار مهم ارزیابی کرد و تاکید کرد: تعمیرات کلی نه تنها مشکلی در روند تولید پیدا نمی کند بلکه پالایشگاه را برای تولید حداکثری در زمستان آماده تر می کند.
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم ادامه داد: برنامه‌ریزی تعمیرات کلی پالایشگاه باید به گونه‌ای باشد که در مدت تعیین شده، کارهای اجرایی تا حدود ۱۰۰ درصد به نتیجه برسد و تولید را برای زمستان ایمن تر کند که با کمک خداوند متعال به این مهم نیز دست یافته ایم.
وی افزود: در جریان کار تعمیرات کلی ،همه نکات ایمنی نیز رعایت شد و خوشبختانه همه کارکنان وکارگران با توجه به اصول HSE اقدامات مورد نیاز را به پیش بردند ومن در اینجا از همه واحدهای فنی و غیر فنی تشکر می کنم.
اسلامی تصریح کرد: تلاش ما همواره این ‌است که در کمترین زمان، بیشترین راندمان، بدون لطمه و آسیب روند تولید ادامه داشته باشد و افق‌های روشنی را در روند موفقیت هایمان شاهد باشیم.
وی گفت:پالایشگاه فجرجم همواره نقش مهمی در تولید گاز کشور داشته است وانتظار می رود کارهای انجام شده نیز به روند تولید کمک بسزایی کند.

ارسال نظر