کد خبر : 33608

پذیرش سخت افزایش قیمت فوم پلی استایرن توسط خریداران

پذیرش سخت افزایش قیمت فوم پلی استایرن توسط خریداران

پتروتحلیل- فوم پلی استایرن (EPS) در تاریخ ۲۶ فوریه با افزایش در آسیا روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل» قیمت فوم پلی استایرن در شمال شرق آسیا به رقم ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید که نسبت به هفته قبل ۵۰ دلار رشد داشته است.

همچنین قیمت فوم پلی استایرن در شمال شرق آسیا ۱۱۹۰ تا ۱۲۱۰ دلار درهر تن فوب اعلام شده که نسبت به هفته قبل ۵۰ دلار رشد داشته است.

در چین هم قیمت این کالا با ۵۰ دلار افزایش به رقم ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. در جنوب کره هم قیمت فوم پلی استایرن ۵۰ دلار گران تر از هفته قبل رقم خورد و به محدوده ۱۱۹۰ تا ۱۲۱۰ دلار درهر تن فوب رسید.

در جنوب شرق آسیا هم قیمت این کالا با رشدی ۶۰ دلاری به رقم ۱۲۳۰ تا ۱۲۵۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت فوم پلی استایرن (بسته بندی) در شمال شرق آسیا ۱۱۵۰ تا ۱۱۷۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که ۵۰ دلار گران تر از هفته قبل است.

در شمال شرق آسیا قیمت این کالا به صورت فوب نیز ۱۱۴۰ تا ۱۱۶۰ دلار درهر تن فوب اعلام شده که ۵۰ دلار افزایش را نسبت به هفته قبل نشان می دهد.

همچنین در جنوب کره، قیمت فوم پلی استایرن با ۵۰ دلار افزایش به محدوده ۱۱۴۰ تا ۱۱۶۰ دلار درهر تن رسید. در چین هم قیمت فوم پلی استایرن با رشد ۵۰ دلاری به رقم ۱۱۵۰ تا ۱۱۷۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید.

در جنوب شرق آسیا هم قیمت فوم پلی استایرن با ۶۰ دلار افزایش به رقم ۱۱۸۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

گفته می شود با وجود افزایش قیمت فوم پلی استایرن در هفته جاری، اکثر معامله گران در حاشیه بودند و روند قبول افزایش قیمت فوم پلی استایرن با کندی انجام می شود.

EPS.jpg

ارسال نظر