کد خبر : 33420

بهبود بازار پلی اتیلن ترفتالات «فیبر»

بهبود بازار پلی اتیلن ترفتالات «فیبر»

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید فیبر در تاریخ ۱۹ فوریه با رشد در آسیا روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید فیبر در شمال شرق آسیا با ۱۰ دلار افزایش به رقم ۷۹۰ تا ۸۱۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. همچنین قیمت این کالا به صورت فوب در شمال شرق آسیا ۷۸۰ تا ۸۰۰ دلار در هر تن فوب اعلام شده که ۱۰ دلار نسبت به هفته قبل رشد داشته است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید فیبر در هندوستان نیز با افزایش ۱۰ دلاری در محدوده ۸۰۰ تا ۸۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری نیز در جنوب کره، تایوان و جنوب شرق آسیا ثابت ماند، اما در چین و هندوستان روندی افزایشی را تجربه کرد.

به این ترتیب در جنوب کره قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری به رقم ۸۱۰ تا ۸۴۵ و در تایوان به ۸۱۰ تا ۸۳۵ دلار در هر تن فوب رسید. در جنوب شرق آسیا نیز قیمت این کالا ۸۳۰ تا ۸۶۵ دلار در هر تن فوب اعلام شده است.

اما در چین و هندوستان به ترتیب قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری ۷۹۵ تا ۸۱۵ و ۸۱۰ تا ۸۲۰ دلار در هر تن فوب گزارش شده است که در چین ۱۵ دلار و در هندوستان ۲۰ دلار نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشته است.

همچنین قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید فیلم نیز در آسیا ۸۴۰ تا ۸۵۵ دلار در هر تن فوب گزارش شده که روندی ثابت داشته است. در همین حال قیمت اسید ترفتالیک خالص PTA نیز در تاریخ یاد شده با ۱۱ دلار افزایش به رقم ۵۵۶ تا ۵۶۵ دلار در هر تن سی اف آر چین رسید.

pet fibr

ارسال نظر