کد خبر : 32909

قیمت پلی اتیلن ها در چین و جنوب شرق آسیا ثابت ماند

قیمت پلی اتیلن ها در چین و جنوب شرق آسیا ثابت ماند

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن در جنوب شرق آسیا و چین در تاریخ ۵ فوریه روندی ثابت داشت.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در چین در محدوده ۱۰۷۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ثابت بوده است.

همچنین در این روز قیمت پلی اتیلن سبک فیلم همه منظوره در جنوب شرق آسیا ۱۰۵۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر بدون تغییر نسبت به هفته گذشته گزارش شده است.

پلی اتیلن سبک فیلم در جنوب شرق آسیا با گمرکی هم ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار و بدون گمرک هم ۱۱۰۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک خطی در چین ۱۰۳۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. در جنوب شرق آسیا پلی اتیلن سبک خطی همه منظوره ۱۰۵۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است. پلی اتیلن سبک خطی با گمرکی هم در جنوب شرق آسیا ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ و بدون گمرک نیز ۱۱۰۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم نیز در چین نیز روندی ثابت داشت، به طوری که در محدوده ۱۰۳۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شد.

در جنوب شرق آسیا، قیمت پلی اتیلن سنگین همه منظوره ۱۰۵۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن اعلام شده است. پلی اتیلن سنگین با گمرکی نیز در جنوب شرق آسیا ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. همچنین قیمت پلی اتیلن سنگین بدون گمرک نیز در جنوب شرق آسیا ۱۱۰۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی نیز در چین در محدوده ۹۲۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند، اما قیمت این کالا به صورت همه منظوره در جنوب شرق آسیا ۱۰۵۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر و با گمرکی ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار درهر تن سی اف آر و بدون گمرکی ۱۱۰۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین بادی هم در چین ۹۴۰ تا ۱۰۱۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. قیمت این کالا به صورت همه منظوره و بدون گمرکی ۱۰۵۰ تا ۱۱۲۰ و با گمرکی ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

pe1

pe2

ارسال نظر