کد خبر : 32081

وضعیت پلیمرها در بورس کالای دالیان چین پیش از سال ۲۰۱۶

وضعیت پلیمرها در بورس کالای دالیان چین پیش از سال ۲۰۱۶

پتروتحلیل- بورس کالای دالیان چین در روزهای آخر سال ۲۰۱۵ شاهد افزایش قیمت آتی پلی اتیلن سبک خطی و افت و خیز پلی پروپیلن و پی وی سی بود.

به گزارش «پتروتحلیل»، در تاریخ سه شنبه ۲۹ دسامبر، قیمت آتی پلی اتیلن سبک خطی برای تحویل در ماه مه با ۱۰ دلار افزایش در محدوده ۱۰۴۰ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده بسته شد، حجم معاملات این کالا ۸۸۲۲۴۸ تن بود، همچنین در تاریخ ۳۱ دسامبر قیمت آتی پلی اتیلن سبک خطی برای تحویل در ماه مه در محدوده ۱۰۵۹ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده بسته شد که ۱۲ دلار افزایش را نشان می دهد. حجم معاملات این کالا ۱٫۱۸۹٫۱۰۰ تن بود.

در همین حال در تاریخ ۲۹ دسامبر، قیمت آتی پلی پروپیلن برای تحویل در ماه مه با ۳ دلار افزایش در محدوده ۷۶۸ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده و در تاریخ ۳۱ دسامبر با ۱ دلار کاهش در محدوده ۷۶۷ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده بسته شد. حجم معاملات روز ۲۹ دسامبر ۱٫۶۷۲٫۱۹۲ تن و در ۳۱ دسامبر ۱٫۹۸۲٫۹۱۰ تن بود.

همچنین قیمت آتی پی وی سی برای تحویل در ماه مه و در روز سه شنبه ۲۹ دسامبر با ۱۲ دلار افزایش در محدوده ۶۴۲ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده بسته شد. اما در روز پنج شنبه ۳۱ دسامبر قیمت آتی پی وی سی با ۲ دلار افت در محدوده ۶۳۹ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده در بورس کالای دالیان چین بسته شد. حجم معامله این کالا در روز سه شنبه ۲۷۴۶۶ تن و در روز پنج شنبه ۱۶۲۰۲ تن بود.

ارسال نظر