کد خبر : 32027

ثبات قیمت لوله های پلی اتیلنی در آسیا

ثبات قیمت لوله های پلی اتیلنی در آسیا

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ در تاریخ ۲۴ دسامبر در آسیا ثابت ماند.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE100) در چین ۱۲۸۰ تا ۱۳۱۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

همچنین قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا روندی ثابت داشت و در محدوده ۱۲۸۰ تا ۱۳۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE80) در چین نیز روندی ثابت داشت، به طوری که قیمت این کالا در محدوده ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت این کالا در تاریخ یاد شده و در جنوب شرق آسیا روندی ثابت داشت و در محدوده ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید (Natural (PE100 در چین ۱۱۵۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که روندی ثابت داشته است.

قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا نیز در محدوده ۱۱۵۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شد.

پلی اتیلن سنگین پایپ گرید (Natural (PE80 نیز در این تاریخ و در چین هم ثابت ماند و در محدوده ۱۰۴۰ تا ۱۰۶۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی PE100 در تاریخ ۲۴ دسامبر ۱۲۵۰ تا ۱۲۷۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته داشته است.

قیمت این کالا در مدت یاد شده و در خاورمیانه ۱۲۴۰ دلار تا ۱۲۷۰ در هر تن سی اف آر و در هندوستان نیز ۱۲۳۰ تا ۱۲۵۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که در هندوستان ۲۰دلار افت قیمت داشته است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید PE80) Natural) نیز در تاریخ ۲۴ دسامبر ۱۱۹۰ تا ۱۲۳۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

همچنین قیمت این کالا در تاریخ یاد شده و در خاورمیانه ۱۱۶۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر و در هندوستان نیز ۱۱۸۵ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر عنوان شده که در هندوستان قیمت این کالا ۲۰ دلار افت داشته است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE80) در تاریخ ۲۴ دسامبر ۱۲۴۰ تا ۱۲۶۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته داشته است.

قیمت این کالا در منطقه خاورمیانه نیز ۱۲۳۰ تا ۱۲۶۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است، در هندوستان نیز قیمت این کالا ۱۲۲۰ تا ۱۲۴۰ دلار درهر تن سی اف آر بوده که ۲۰ دلار نسبت به هفته کاهش داشته است.

همچنین قیمت قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید PE100) Natural) در تاریخ یاد شده در منطقه جی سی سی ۱۲۰۰ تا ۱۲۴۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه خاورمیانه نیز ۱۱۷۰ تا ۱۲۱۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت این کالا در هندوستان نیز به رقم ۱۱۹۵ تا ۱۲۳۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار کاهش را نشان می دهد.

ارسال نظر