کد خبر : 30084

نمایشگاه «ویتنام پلاس» با حضور پتروشیمی های ایرانی

IMG_1578 (1)

پتروتحلیل- شرکت های پتروشیمی ایرانی در یکی از مهمترین نمایشگاه های شرق آسیا برای اولین بار حضور یافتند.

به گزارش «پتروتحلیل»، شرکت های پتروشیمی جم، بازرگانی پتروشیمی و پلی پروپیلن جم امسال شهریورماه برای اولین بار با همت شرکت بین المللی بیوتی اسکای (نماینده رسمی و انحصاری نمایشگاههای پلاست ویتنام ) در نمایشگاه «ویتنام پلاس» حضور پیدا کردند.

براساس این گزارش، پانزدهمین نمایشگاه های شرق آسیا در شهریور ماه با حضور وزیر صنعت و رییس انجمن پلاستیک ویتنام و تایوان، در شهر 'هو شی مینه' ویتنام برگزار شد که حضور پاویون ایران برای اولین بار با همت شرکت بین المللی بیوتی اسکای (نماینده رسمی و انحصاری نمایشگاههای پلاست ویتنام) و با حضور شرکتهای بزرگی از ایران چون شرکت پتروشیمی جم، شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران، شرکت پلی پروپیلن جم در این نمایشگاه رقم خورد.

نمایشگاه ویتنام پلاس یکی از مهمترین نمایشگاه های شرق آسیا است که یکی از سازمان دهندگان این نمایشگاه وزارت صنعت و تجارت ویتنام است و همچنین انجمن های صنایع ماشین آلات، قالبسازان و پلاستیک تایوان از حامیان این نمایشگاه هستند. به این ترتیب در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ برند در قالب ۴۰۰ غرفه از ۱۰ کشور و منطقه مختلف محصولات و تجهیزات خود را ارائه کردند.

براساس این گزارش، بازار پلاستیک ویتنام با رشد سالیانه بیش از ۱۸ درصد و با حضور بیش از ۲۷۰۰ شرکت تولید کننده که ۸۰ درصد آنها خصوصی هستند، به عنوان سومین صنعت پیشرفته ویتنام شناخته شده است. این در حالی است که رشد روزافزون تقاضای داخلی و از آن مهمتر تقاضای کشورهای اطراف نظیر میانمار و ... سبب شده تا در سال های اخیر این کشور به یکی از بازارهای جذاب منطقه برای تولیدکنندگان صنعت پلاستیک و پتروشیمی جهان تبدیل شود. از این رو با توجه به جذابیت بازار رو به رشد پلاستیک و پتروشیمی ویتنام و تمایل قطب های بزرگ پلاستیک و پتروشیمی جهان جهت حضور در بازار پلاستیک این کشور، شرکت بیوتی اسکای نیزفرصتی برای حضور تولید کنندگان ایرانی در این بازار فراهم آورد.

در همین حال چهاردهمین دوره نمایشگاه های شرق آسیا نیز یکی از اثرگذارترین بازارها و منابع برای صنعت پلاستیک در ویتنام بوده است، به طوری که کیفیت نمایشگاه ویتنام پلاس ۲۰۱۴ در مقایسه با نمایشگاه های دیگر سبب شد تا بازدیدکنندگان تخصصی آن از مرز ۱۰،۰۲۵ نفر بگذرد.

ارسال نظر