کد خبر : 23628

آغاز قیمت گذاری خوراک بین مجتمعی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی

mohtashamipour

پتروتحلیل- قیمت گذاری خوراک بین مجتمعی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز شده است.

رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی (صنایع پایین دستی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این مطلب به خبرنگار «پتروتحلیل» گفت: در حال حاضر قیمت گذاری خوراک بین مجتمعی برای دو شرکت پتروشیمی جم و مهر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز شده است.

رضا محتشمی پور افزود: با توجه به اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در موضوع قیمت ها کاملا بی طرف است از این رو نظر برخی از مجتمع های پتروشیمی این است که شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام به تعیین قیمت خوراک بین مجتمعی آنها کند.

وی در ادامه گفت : به این ترتیب در خواستی از سوی شرکت پتروشیمی جم و مهر برای تعیین قیمت خوراک بین مجتمعی دریافت کرده ایم و از این رو قیمت گذاری خوراک بین مجتمعی این دو شرکت آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز پیشنهاد قیمت خوراک بین مجتمعی این دو شرکت آماده شده است و برای آنها ارسال خواهد شد.

رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی (صنایع پایین دستی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت بخشی از خوراک مجتمع ها توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی تعیین می شود، گفت: تعیین نرخ خوراک بین مجتمعی پتروشیمی ها براساس قراردادهای آنها انجام می شود، مثلا قیمت خوراک برخی از پتروشیمی ها توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی و برخی دیگر نیز توسط خود شرکت ها انجام می شود. با این حال تعدادی از مجتمع های پتروشیمی راغب هستند که قیمت خوراک بین مجتمعی آنها توسط شرکتی بی طرف انجام شود.

وی در ادامه افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی توان فنی تعیین قیمت خوراک بین مجتمعی را دارد، اما با این حال با توجه به اینکه تعیین قیمت خوراک بسیار سخت و طاقت فرسا است و بسیاری از جوانب کار باید رعایت شود، علاقه ای به این کار ندارد.

ارسال نظر