کد خبر : 22864

آسیایی ها به بهبود بازار پی وی سی خوشبین هستند

1287042181

پتروتحلیل- قیمت پی وی سی در هندوستان در تاریخ ۱۵ سپتامبر با توجه به تقاضای ضعیف پایین دست و عرضه های موجود در بازار ثابت مانده و تغییری نکرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پی وی سی در هندوستان در محدوده ۷۹۵ تا ۸۳۰ دلار در هر تن سی اف آر در تاریخ ۱۱ سپتامبر عنوان شده بود که تاکنون تغییری نداشته است.

در همین حال قیمت پی وی سی در ماه سپتامبر در این محدوده برای بخش عمده ای از معاملات ثابت بود، اما انتظار می رود در اواخر ماه اکتبر با توجه به اینکه فروشندگان محصولات خود را در ماه سپتامبر به فروش رسانده اند، بازار پی وی سی اندکی بهبود یابد.

البته تقاضا در پایین دست همچنان ضعیف و باران های موسمی ادامه دار است، اما انتظار می رود که در ماه اکتبر نسبت به ماه سپتامبر با توجه به تقویت تقاضا برای لوله های آبیاری، بازار این کالا با بهبود روبه رو شود.

این در حالی است که برخی از فروشندگان آسیایی به بهبود تقاضا در ماه اکتبر خوش بین هستند، با توجه به اینکه تقاضا برای آبیاری به طور سنتی در پایان سال تقویت می شود، احتمالا در رزین پی وی سی شاهد بهبود در اواخر اکتبر باشیم.

در همین حال برخی دیگر از واردکنندگان با توجه به قدرت خرید در بخش پایین دست کشاورزی که مصرف کنندگانی محدود هستند، محتاط تر هستند و انتظار دارند ضعف تقاضا به سمت تقاضای متوسط گرایش پیدا کند.

ارسال نظر