کد خبر : 17866

افزایش سرمایه پتروشیمی زنجان

zanjan
پتروتحلیل- مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان از افزایش سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان از ۵۶۶ به ۳ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال خبر داد.
محمدرضا مدیری پیش از ظهر امروز در نشست دوره‌ای خود با مدیران و کارشناسان این شرکت در زنجان، اظهار داشت: نگاه به پتروشیمی زنجان به دلیل تغییرات اخیر در ترکیب سهامداران و ارائه برنامه‌ جدید برای احیای طرح، نزد نهادهای حاکمیتی تغییر کرده و امیدواریم اعتماد به این مجموعه نزد سهامداران خرد نیز احیا شود.

وی افزود: برنامه تأمین مالی شرکت مورد بازنگری جدی و مفصل قرار گرفته و در این روند، خُبرگان بسیاری مورد مشورت قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی به عمل آمده در راستای افزایش سرمایه شرکت از ۵۶۶ به ۳ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال، مشارکت سهامداران خرد را در افزایش سرمایه برای حفظ حق‌السهم خود ضروری برشمرد و گفت: منتظر مجوز سازمان بورس هستیم تا مراحل قانونی تشکیل مجمع فوق‌العاده را آغاز کنیم.

وی از عقد قرارداد با یکی از موفق‌ترین مدیران پروژه ساخت مجتمع اوره و آمونیاک کشور برای راهبری و مدیریت طرح پتروشیمی زنجان خبر داد و تصریح کرد: مهندس کشوری به عنوان مدیر پروژه تاکنون ۳ مجتمع اوره و آمونیاک را در کشور به بهره‌برداری رسانده است.

مدیری به رویه یکپارچه هیئت مدیره جدید شرکت نیز اشاره و اضافه کرد: نبود وحدت رویه و فرماندهی یکپارچه، یکی از مشکلات پتروشیمی زنجان بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از رویه سابق حاکم بر این شرکت، اظهار داشت: متأسفانه در بسیاری از موارد به ویژه در مواجهه با پیمانکاران بی‌مبالاتی‌های گسترده‌ای رخ داده است.این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و حقوق مردم زنجان و سهامداران احیا می‌شود.

ارسال نظر