کد خبر : 15313

نگاهی به آمار تولید پتروشیمی شیراز در سال ۹۳

shiraz

پتروتحلیل- رکود تولید محصولات در شرکت پتروشیمی شیراز و در سال ۹۳ شکسته شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیراز، مجتمع پتروشیمی شیراز پتروشیمی شیراز در سال ۹۳ علی رغم مشکلاتی نظیر کاهش و قطع ارسال آب خام به مجتمع از سد درودزن و کاهش فشار گاز طبیعی واجرای تعمیرات اضطراری که منجر به کاهش تولید بیش از ۵۶۰۰ تن از محصولات شد، توانست تولید خود را نسبت به سال ۱۳۹۲ به میزان ۱۴/۷ درصد افزایش دهد.

همچنین این شرکت با مشکلاتی نظیر بسته شدن واحد های کلر آلکالی و پرکلرین و خارج شدن واحد اوره منطقه یک از مدار تولید در سال ۹۳ روبه رو بود، اما توانست تولیدات خود را ، ۲۳/۱۲ درصد نسبت به ظرفیت اسمی و ۵۷/۱۶ درصد نسبت به برنامه مصوب NPC و همچنین ۵۱/۱ درصد نیز نسبت به برنامه مصوب هیات مدیره افزایش دهد.

بنابر این گزارش شرکت پتروشیمی شیراز در سال ۹۳ بالغ بر ۸۱۴ر۰۰۴ر۲ تن کالا تولید کرد، از این رو توانست به بالاترین رکورد تولید جوش شیرین از ابتدای کارکرد این واحدتاکنون دست پیدا کند. همچنین این شرکت توانست ۰۰۰ر۵۲۰تن کودهای ازته برای صادرات تولید کند.

این گزارش می افزاید: شرکت پتروشیمی شیراز نیز در این مدت توانست بیش از ۰۰۰ر۵۵۳ تن کود ازته و صنعتی به شرکت های خدماتی،حمایتی و تعاونی روستایی و صنایع دیگر تحویل دهد.

همچنین بالغ بر ۳۵۱ر۱۱۶ر۶۳ نفر ساعت معادل ۳۷۲۹ روز کاری کارکرد بدون حادثه و اخذ تندیس بلورین در پنجمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی کشور از دیگر افتخارات پتروشیمی شیراز در سال ۹۳ است.

ارسال نظر