کد خبر : 5443

توزیع کود اوره به زودی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مشکل توزیع کود اوره با همکاری شرکت های پتروشیمی در حال رفع است و به زودی این محصول به کشاورزان تحویل خواهد شد. به گزارش شانا، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توقف توزیع کود اوره ،اظهار کرد: این مشکل با همکاری پتروشیمی ها و همکارانم در وزارت جهاد کشاورزی در حال رفع است که امیدوارم بتوانیم این نوع کود را نیز با قیمت مصوبی که دولت اعلام کرده، در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

حجتی ضمن تشریح اقدامات وزارتخانه متبوعش در زمینه مرتفع نمودن مشکلات کود کشاورزی تصریح کرد: با همکاری دولت و بانک مرکزی مشکلات واردات کودهای کشاورزی به ویژه کود فسفات مرتفع و وارد فاز عملیاتی شده است وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه قیمت خریدهای تضمینی می بایستی تا پایان شهریور در دولت تصویب شود، گفت:با ارسال نامه ای به دولت پیگیر آن هستیم تا قیمت ها هر چه سریعتر در دولت نهایی شود و ما بتوانیم آن را اعلام کنیم.

حجتی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت، ضمن تشریح اقدامات وزارتخانه متبوعش در زمینه مرتفع نمودن مشکلات کود کشاورزی تصریح کرد: با همکاری دولت و بانک مرکزی مشکلات واردات کودهای کشاورزی به ویژه کود فسفات مرتفع و وارد فاز عملیاتی شده است. وی اظهار کرد: با تدابیر دولت امیدواریم کود فسفات با کمی تاخیر به کشت پاییزه کشاورزان برسد.

ارسال نظر