کد خبر : 46617

شرکت باپکو بحرین قیمت‌های قیر خود را 20 دلار در هر تن افزایش داد

قیمت‌های قیر فله ایرانی در میزان 435 دلار در هر تن (فوب ایران) ارزیابی شد که بیشترین میزان‌ها در بیش از 7 سال گذشته است، در حالی که قیمت‌های قیر بشکه‌ای ایرانی در میزان 487.50 دلار در هر تن (فوب) قرار گرفتند.

شرکت باپکو بحرین قیمت‌های قیر خود را 20 دلار در هر تن افزایش داد

پتروتحلیل-همزمان با تداوم سیر صعودی قیمت‌های نفت خام معاملات آتی و نفت کوره گوگرد بالا در میان ادامه درگیری‌های روسیه و اوکراین، پالایشگاه دولتی بحرین قیمت‌های قیر خود را از 8 مارس به میزان 20 دلار در هر تن افزایش داد.

این دومین رشد قیمتی قیر باپکو در ایام اخیر بوده و قیمت‌های این شرکت را به 445 دلار در هر تن (فوب سیترا) می‌رساند. دور قبلی افزایش قیمت‌ها در ماه ژانویه و به میزان 25 دلار در هر تن بود.

سیر صعودی نفت خام معاملات آتی و قیمت‌های نفت کوره نیز قیمت‌های قیر فوب سنگاپور را به بیشترین میزان‌های خود در 7 سال گذشته رسانده است، در حالی که معاملات در ایران در هفته گذشته نامنسجم و محدود بود.

آرگاس قیمت‌های قیر فله ایرانی در هفته منتهی به 4 مارس را در میزان 435 دلار در هر تن (فوب ایران) ارزیابی کرد که بیشترین میزان‌ها در بیش از 7 سال گذشته می‌باشد، در حالی که قیمت‌های قیر بشکه‌ای ایرانی در میزان 487.50 دلار در هر تن (فوب) قرار گرفتند. آرگاس همچنین قیمت‌های قیر ای‌بی‌اکس 1 فوب سنگاپور در همان هفته را در میزان 510 دلار در هر تن (فوب سنگاپور) ارزیابی کرد که نسبت به هفته گذشته رشدی 42.50 دلاری را به ثبت رسانده بودند.

ارسال نظر