کد خبر : 39097

بهبود بازار پی وی سی در ترکیه

بهبود بازار پی وی سی در ترکیه

پتروتحلیل- در ترکیه بازار پی وی سی با توجه به افزایش اندک تقاضا در ماه فوریه، بهبود یافته است.

به گزارش «پتروتحلیل»، این در حالی است که قیمت پی وی سی در بازار آمریکا و آسیا با تغییرات انتظارات پس از سال نو چینی مواجه است.

قیمت پی وی سی k67 آمریکا در ترکیه ۱۰ دلار در هر تن افزایش یافته و به ۸۶۰ تا ۹۰۰ دلار در هر تن سی آی اف با ۶٫۵ درصد عوارض گمرکی و ۱۸٫۸۱ درصد عوارض اضافی به صورت نقدی رسیده است. یک تاجر هم پیشنهادات خود را با ۳۰ دلار افزایش در هر تن لغو کرد. یک تاجر ایالات متحده هم حاضر به معامله زیر ۹۰۰ دلار در هر تن برای پی وی سی نشد. وی احتمال می دهد که تا پایان ماه فوریه و اوایل مارس، تقاضا احیا شود.

قیمت پی وی سی k67 اروپا ۹۴۰ تا ۹۶۰ دلار در هر تن سی آی اف به صورت نقدی گزارش شده است. این در حالی است که افزایش قیمت اتیلن در ایالات متحده از قیمت پی وی سی حمایت کرده است. همچنین افزایش قیمت اتیلن در آسیا، از بازار پی وی سی مخصوصا در چین حمایت کرده است. به نظر می رسد در اروپا، قیمت نفتا و اتیلن نیز در مقایسه با ژانویه با توجه به قیمت قرارادادهای جدید اتیلن و پی وی سی افزایش یابد. با این حال در ترکیه تقاضا اندکی رشد داشته است. چشم انداز بازار پی وی سی باتوجه به افزایش هزینه ها در سطح جهانی و افزایش تقاضای فصلی مثبت است، اما تغییر این روند می تواند قیمت ها را محدود کند.

ارسال نظر