کد خبر : 20732

حاشیه های پلی اتیلن سبک فیلم

images (6)

پتروتحلیل- روز گذشته بیشترین افت را در بازار پتروشیمی، پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ را تجربه کرد، قیمت این کالا نسبت به روز شنبه ۱۰۰ تومان کاهش داشت و توسط معامله گران با قیمت ۴هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

به گفته معامله گران فروش خارج از بورس این کالا سبب شده تا قیمت آن در بازار داخل با افت روبه رو باشد. همچنین گفته می شود با وجود تعمیرات خط تولید پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰، این کالا به خاطر فروش خارج از بورس با قیمت هایی ارزان تر، با افزایش قیمت در روزهای اخیر روبه رو نشده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، با این حال روز گذشته و در بازار داخل، در رده های بعدی افت قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۱۸ و پلی پروپیلن Z30S قرار داشتند.

در روز گذشته همچنین قیمت MR230 و V30s مارون به ترتیب ۵ هزار و ۲۵۰ و ۴ هزار و ۸۰۰ تومان در هر کیلو توسط معامله گران پیشنهاد شد. روز شنبه قیمت این کالاها به ترتیب ۵ هزار و ۲۳۰ و ۴ هزار و ۷۶۰ تومان در هر کیلو عنوان شده بود.

در همین حال روز گذشته قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی ۲۲۰۰ ایلام، ۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شد، قیمت این کالا در روز شنبه ۴ هزار و ۷۰۰ تومان توسط معامله گران پیشنهاد شد. همچنین قیمت پلی اتیلن سنگین بادی BL3 باختر ۴ هزار و ۵۵۰ تومان در روز گذشته و ۴ هزار و ۵۳۰ تومان در روز شنبه عنوان شد.

ارسال نظر