کد خبر : 46500

لیوندل‌باسل قیمت‌ ارسال محموله‌های پلیمر را افزایش داد

شرکت قیمت ارسال محموله‌های فله با تریلی را 1 سنت در هر پوند و محصولات بسته‌بندی شده را 2 سنت در هر پوند افزایش خواهد داد.

لیوندل‌باسل قیمت‌ ارسال محموله‌های پلیمر را افزایش داد

پتروتحلیل-مقامات لیوندل‌باسل در روز گذشته به مشتری‌های خود در آمریکای شمالی اعلام کردند که در نتیجه افزایش هزینه‌ها شامل بالا رفتن دستمزد کارگران، قیمت حمل محموله‌های فله با تریلی و هزینه‌های ارسال محصولات بسته‌بندی شده، هزینه ارسال محموله افزایش یافته است. 

شرکت قیمت ارسال محموله‌های فله با تریلی را 1 سنت در هر پوند و محصولات بسته‌بندی شده را 2 سنت در هر پوند افزایش خواهد داد. در طی این اقدام قیمت‌های پلیمر برای مشتریانی که محموله‌های کوچکتری خرید کرده و آن را از طریق تریلی یا به صورت بسته‌بندی شده به جای دریافت از سوی قطارهای مسافربری، تحویل می‌گیرند تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

در نامه این شرکت آمده است: «همان‌طور که صنعت ما در ماه‌های گذشته مطلع شده، بخش تریلی‌رانی با کشمکش‌های متفاوتی برای حفظ رانندگان دست و پنجه نرم کرده که می‌توان به بازنشستگی رانندگان با تجربه، خروج رانندگان از این صنعت، و بازار رقابتی شدید برای جذب این افراد اشاره کرد. همچنین صنعت با افزایش هزینه‌های جانبی در بخش حمل‌ونقل مواجه می‌باشد.»

این افزایش هزینه‌ها در جهت کمک شرکت لیوندل‌باسل برای جذب و حفظ رانندگان و برای حمایت از تداوم تقاضای ارسال محموله‌ها می‌باشد.

اقدام شرکت لیوندل‌باسل بعد از اقدام شرکت فلینت هیلز در اوایل دسامبر، صورت گرفت. براساس نامه یکی از مشتریان مورخ 8 دسامبر، شرکت فلینت هیلز قیمت ارسال محموله‌ها به صورت فله با تریلی را 1 سنت در هر پوند و قیمت ارسال محموله‌ها به صورت بسته‌بندی شده را 2 سنت در هر پوند افزایش داد.

فعالان بازار از افزایش قیمت‌ها غافلگیر نشده، و به بیشتر شدن دیرکرد ارسال محموله‌ها از طریق تریلی‌ها و تداوم این مشکل در ماه‌های گذشته اشاره کردند.

یکی از توزیع‌کنندگان گفت: «در حال حاضر هزینه‌های لجستیک و انبارداری سرسام‌آور است.»

یکی از تاجران اشاره داشت که، انتظار می‌رود دیگر تولیدکنندگان نیز این افزایش قیمت‌های ترابری را اعمال کنند.

پیش از اعلام برنامه‌ها ار سوی لیوندل‌باسل، شرکت کوآنتیکس یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه خدمات‌رسانی در زنجیره عرضه برای صنعت شیمیایی، اعلام کرد که قصد دارد از ژانویه 2022 هزینه‌های ارسالی بخش‌های پلاستیک و مواد شیمیایی مایع خود را افزایش دهد. مقامات شرکت اشاره داشتند که این افزایش قیمت نمایانگر بیشترین تغییرات دستمزد رانندگان در تاریخچه شرکت بوده، و در مجموع به بیش از 30 میلیون دلار می‌رسد.

ارسال نظر