کد خبر : 4835

معارفه پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم بزرگترین واحد یکپارچه الفین جهان روز یکشنبه سوم شهریور ماه برای سرمایه گذاران علاقمند به خرید سهام این شرکت جلسه معارفه برگزار خواهد کرد.

به گزارش پتروتحلیل، شرکت پتروشیمی جم که با سرمایه ای بالغ بر ۴۸۰میلیارد تومان یکی از قطب های تولید پلی اتیلن کشور به شمار می رود، روز یکشنبه هفته آینده میزبان فعالان بازار سرمایه خواهد بود تا در جلسه معارفه این شرکت قابلیت ها و توانایی های این شرکت را در معرض قضاوت سرمایه گذاران قرار دهد. این جلسه معارفه قرار است ساعت ساعت ۱۵ روز یک شنبه هفته آینده در محل دفتر مرکزی شرکت واقع در توانیر،خیابان نظامی گنجوی، پلاک ۲۷ برگزار شود. با برگزاری این جلسه معارفه راه برای عرضه اولیه سهام این شرکت که بزرگترین واحد الفین جهان به شمار می رود باز خواهدشد.

انتظار می رود سرمایه گذاران استقبال خوبی از این سهام صورت دهند. پیش از این قرار بود که این شرکت در فصل بهار در بازار سرمایه عرضه شود اما این عرضه محقق نشد تا پس از برگزاری مجمع شرکت و تقسیم سود ۲ هزار ریالی این امر انجام شود. پتروشیمی جم همچنین اخیرا صورت عملکرد سه ماهه خود را منتشر کرده است، این شرکت در سه ماهه نخست امسال با فروش ۱۰۷۱میلیارد تومان رشد ۹۲درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان داده است.

آمار تولیدات شرکت نشان می دهد که در سه ماهه نخست این شرکت ۶۸هزار تن پلی اتیلن سنگین،۷۵هزار تن پلی اتیلن سبک با رشد ۲۰درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و ۶۱هزار تن پروپیلن با رشد ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد. سود آوری شرکت نیز در سه ماهه نخست امسال به ازای هر سهم ۵۸۹ ریال بوده است که ۱۱۳ درصد بیش از فصل بهار سال قبل بوده است.

ارسال نظر