کد خبر : 40568

امروز رقم خورد؛

سبزپوشی پالایشی ها در بورس

معاملات امروز در بازار سهام در حالی با رشد نسبی نماگر بورس همراه است که بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای گروه پالایشی بر آن اعمال کرده اند

سبزپوشی پالایشی ها در بورس

معاملات امروز در بازار سهام در حالی با رشد نسبی نماگر بورس همراه است که بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای گروه پالایشی بر آن اعمال کرده اند.

به گزارش «پتروتحلیل»، به دنبال سبزپوشی دسته جمعی سهام پالایشی ها در بورس شاهد رشد 76 واحدی شاخص کل و صعود آن به مرز 88 هزار واحد هستیم. بطوریکه پالایش نفت بندعباس، پالایش نفت اصفهان و نیز پالایش نفت تهران سه نمادی هستند که 141 واحد رشد شاخص کل را رقم زده اند. این در حالی است که گروه خودرو و تک سهم «رمپنا» بخشی از اثرات مثبت افزایش قیمت سهام پالایشی ها را خنثی کرده است.

طی معاملات امروز که کمتر از یک ساعت آن باقی مانده، «شبندر» با معامله کمتر از سه میلیون سهمی در دامنه نوسان مثبت 2.76 درصدی، بیشترین تاثیر را در روند مثبت معاملات بازار اعمال کرده و لیدر گروه خود شده است.

اما از نظر حجم و ارزش معاملات پالایش نفت اصفهان با معامله حدود هشت میلیون سهمی پیشتاز گروه خود شده که عمده خرید و فروش ها در این نماد از بابت تحرک حقیقی ها بوده است.

سایر نمادهای گروه نیز همانند دوسهم «شبندر» و «شپنا» در روندی مثبت و البته متعادل پیگیر معاملات سهام خود هستند.

 

ارسال نظر