کد خبر : 40377

افزایش تحرکات حقوقی در «شپدیس»

افزایش تحرکات حقوقی در «شپدیس»

معاملات امروز بازار سهام در حالی جریان دارد که نماد معاملاتی سهام شرکت پتروشیمی پردیس در صدر نمادهای اثرگذار بر رشد شاخص کل بورس قرار گرفته است.

به گزارش پتروتحلیل، امروز با افزایش تحرکات حقوقی ها در نماد «شپدیس» افزایش قیمت این سهم تا سقف مجاز روزانه رقم خورد تا در دقایقی این سهم گروه پتروشیمی با صف خرید رو به رو شود.

بطوریکه 4 خریدار حقوقی با خرید بیش از 83 درصد سهام معامله شده در روز جاری، تحرکات پرقدرتی را در این نماد رقم زدند تا این سهم 26 واحد از افزایش 229 واحدی شاخص کل بورس را به خود اختصاص داده و در صدر نمادهای اثرگذار بر رشد این نماگر قرار گیرد.

تا لحظه تهیه این خبر، در نماد «شپدیس» بیش از یک میلیون و 150 هزار سهم به ارزشی بیش از 6840 میلیارد ریال معامله شده که 71 درصد آن از سوی سهامداران حقیقی عرضه شده است. این در حالی است که عرضه های مذکور توسط حقوقی ها جذب شده تا حدود 946 هزار سهم از کل سهام معامله شده تاکنون، به پرتفوی حقوقی ها اضافه شود.

شایان ذکر است، «شپدیس» امروز در پایین ترین سطح به قیمت 5849 ریال معامله شده و در بالاترین قیمت نیز به مبلغ 5969 ریال به ازای هر سهم مورد داد و ستد قرار گرفته است و هم اکنون معاملات این سهم در دامنه مثبت قیمت های حداکثری در حال پیگیری است.

 

ارسال نظر