کد خبر : 13047

عرضه سهام پتروشیمی امیرکبیر در فرابورس

تعداد ١٩١,۵ میلیون سهم معادل ۵.٣ درصد از سهام شرکت پتروشیمی امیر کبیر به قیمت پایه هر سهم ٩٠۵٩ ریال چهارشنبه جاری به صورت یکجا و نقد در بازار پایه فرابورس عرضه می شود.

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان قصد دارند، ۵,٣٢ درصد از سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر معادل ١٩١میلیون و ۵۴١ هزار و ١٩٢ سهم را به ارزش ١.٧ هزار میلیارد ریال چهارشنبه ١٠ اردیبهشت در بازار پایه به فروش برسانند.

این عرضه به صورت یکجا و نقد و به قیمت پایه هر سهم ٩٠۵٩ ریال توسط کارگزاری بانک صادرات به عنوان کارگزار عرضه کننده انجام می شود.

معامله سه بلوک در فرابورس قطعی شد

طبق این گزارش ، معامله ٩۵ درصدی سهام شرکت زغال سنگ البرز شرقی که به قیمت هر سهم ١٨٣٠ریال در ٢٠ فروردین ماه گذشته عرضه شده بود به قطعیت رسید.

در این میان معامله ١٠٠هزار ورقه معادل ۵,٠٧ درصد اوراق اجاره مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران که به قیمت یک میلیون ١٧٠ هزار ریال سه شنبه دوم اردیبهشت ماه جاری عرضه شده بود قطعی شد.

از سوی دیگر بلوک ٩۵ درصدی سهام شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به ارزش ٣۶۶,٧میلیارد ریال که در ٢٨اسفند ٩٢ به مزایده رفته بود هم معامله آن به قطعیت رسید.

ارسال نظر