کد خبر : 1170

برنامه دولت برای عرضه باقی سهام «خلیج فارس»

مدیر امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: به زودی ۵٠ درصد باقی مانده سهام هلدینگ خلیج فارس به صورت بلوکی عرضه خواهد شد.

باقیمانده سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به زودی عرضه می شود.

به گزارش ایرنا، مدیر امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: ۵٠ درصد از سهام هلدینگ خلیج فارس به زودی از سوی سازمان خصوصی سازی برای عرضه معرفی خواهد شد و پیش بینی می شود این عرضه در قالب ٣ بلوک انجام شود.

ˈمرتضی رحیمیانˈ افزود: هیات واگذاری با اعلام زمان و شرایط فروش نحوه عرضه سهام باقی مانده هلدینگ خلیج فارس را مشخص خواهد کرد و به طور یقین این عرضه ها به صورت بلوکی است.

وی ادامه داد: در عرضه اول که ۵ درصد از سهام عرضه شد، اعتقاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی این بود که ارزش سهام بیش از مقدار تعیین شده بود و افرادی که سهام را خریداری کردند سهام سود آور و بسیار خوبی خریدند و باید گفت که سهام هلدینگ خلیج فارس در آینده بسیار سود آور خواهد بود.

مدیر امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت های پتروشیمی به دلیل سود آور بودن اکنون نقش تاثیر گذاری در بازار سرمایه دارند و سرمایه گذاری در این صنعت ارزش آفرین سود آور است.

وی تصریح کرد: امسال با واگذاری پتروشیمی تبریز، سهم صنعت پتروشیمی از کل واگذاری ها در قالب سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر