کد خبر : 7415

جلسه مدیران وزارت نفت با فعالان بخش خصوصی

دیروز مدیران وزارت نفت با فعالان بخش خصوصی با هدف افزای همکاری‌ها نشستی مشترک برگزار کردند. حسن خسروجردی- رییس ازپتروشیمی- در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: دیروز عصر (۱۶ مهرماه) با هدف همکاری بیشتر میان وزارت نفت و بخش خصوصی نشستی مشترک با میزبانی معاونت امور بین الملل وزارت نفت با فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

او افزود: در این نشست بخش خصوصی پیشنهادهایی را در زمینه مشارکت بخش خصوصی در فروش نفت خام و فرآورده‌های نفتی، ساخت پالایشگاه‌های کوچک در داخل و خارج کشور، سوآپ نفت خام و فرآورده‌های نفتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی در تامین نقدینگی ارائه داد. رییس اتحادیه صادکنندگان فرآوردهای نفتی، گاز و پتروشیمی اعلام کرد: درنهایت تصمیم گرفته شد که برای بررسی بیشتر هر کدام از پیشنهادهای بخش خصوصی یک کارگروه مشترک از مسوولان وزارت نفت و فعالان بخش خصوصی تشکیل شود.

وی با اشاره به این که این نشست دو ساعت به طول انجامید گفت: البته در این جلسه به مسوولان نفتی تنها مقدمات همکاری متقابل بین وزارت نفت و بخش خصوصی مطرح شد. خسروجردی اظهار کرد: برای عملیاتی کردن این پیشنهاد‌ها باید جلساتی بیشتر بین بخش خصوصی و مدیران نفتی برگزاری شود تا با حضور هر دو طرف راهکارهای مناسبی انتخاب شود.

ارسال نظر