کد خبر : 8209

افت قیمت فوم پلی استایرن ادامه دارد

امروز قیمت پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ در بازار داخل به ۷ هزار و ۹۰۰ تومان درهر کیلو رسید که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افت داشت. از سوی دیگر امروز در بورس کالا هم پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ و ۵۰۰ پتروشیمی تبریز عرضه شد که گرید ۵۰۰ آن مانند هفته های گذشته خریداری نداشت.

به گزارش پتروتحلیل، گرید ۳۰۰ پلی استایرن انبساطی امروز در بورس با قیمت پایه ۴ هزار و ۸۳۷ تومان و حجم ۱۵۰ تن عرضه شد که با سقف قیمت یعنی ۵ هزار و ۷۹ تومان توسط معامله گران خریداری شد. همچنان اختلاف قیمت این کالا در بازار و بورس از دلایل رغبت خریداران به پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ عنوان می شود. این کالا امروز ۵ هزار و ۵۱۰ تن تقاضا داشت.با این حال گرید ۵۰۰ پلی استایرن انبساطی که با نرخ ۴ هزار و ۷۴۳ تومان عرضه شده بود، خریداری نداشت. به گفته معامله گران کیفیت پایین این کالا از دلایل عدم تمایل به خرید آن عنوان می شود. البته این کالا در بازار داخل ۵ هزار و ۳۰۰ تومان توسط تاجران پیشنهاد می شود. گفته می شود فروش این کالا در بازار داخل به سختی انجام می شود و تنها ۲ کارخانه اقدام به خرید آن می کنند.

این در حالی است که قیمت گرید ۲۰۰ در این روز توسط تاجران ۷ هزار و ۹۵۰ و گرید ۴۰۰ آن نیز ۶ هزار و ۳۰۰ تومان عنوان شد. به گفته معامله گران احتمال افت قیمت فوم پلی استایرن در بازار داخل همچنان وجود دارد و از این رو بیشتر معامله گران در انتظار افت قیمت ها هستند.

ارسال نظر